Friday, 13 September 2013

PDRM Jadi Bisu Bila IGP Mereka Diugut Bunuh



Apa yang saya boleh katakan dari apa yang terkandung sepertimana di atas adalah Pihak Polis akan menjadi mangsa kecaman daripada tindakan mereka menghapuskan jenayah yang menggugat negara. Kecaman yang akan berterusan tanpa henti oleh pihak pihak yang tidak bertanggungjawap sepertimana individu di atas.

Persoalan nya sekarang apakah Pihak PDRM akan membiarkan kata kata sebegitu? Tidak adakah tindakan yang wajar di ambil oleh pihak PDRM dalam pekara ini? Masih adakah maruah PDRM bila Ketua Polis Negara mahu di bunuh oleh individu yang tidak bertanggungjawap?

- Malay Rights

41 comments:

Anonymous said...

kalau baik sangat kenapa bawak senjata jalan-jalan? bodoh punya keling.

Anonymous said...

paria

Anonymous said...

Pendatang tak sesar diri.

Anonymous said...

Polis masih banyak benda nak buat.Jgn pedulikan apa mereka kata.Jangan jadi batu api...
Gunakan saluran undang2.PDRM adalah salah satu yang terbaik di dunia.PDRM bertindak berdasarkan undang2 bukan ikut suka hati saja.Teruskan PDRM, kami rakyat Malaysia menyokong anda.Hapuskan semua penjenayah yang ada .Semoga Allah swt selalu melindungi anda semua semasa menjalankan tugas.Amin....

Anonymous said...

Kalu dah ular mcm tu ler gamak nya :)

Anonymous said...

Report telah di buat untuk disiasat dibawah Sek.506 (a) dan Sek.506 KK
Dang Wangi Rpt 37248/13 untuk makluman.tq

Anonymous said...

Yang tak boleh bertutur bahasa melayu tu mungkin dismuggle masuk dan tinggal dengan keluarga2 mereka untuk selama2nya. lepas tu mereka akan kata tidak dapat surat beranak daripada kerajaan sejak dilahirkan.

Walinong Sari said...

Berapa lama nak siasat pula

Anonymous said...

Keling mmg terkenal dgn bongoknya. Tak sedar diri asal usul.

Anonymous said...

dah bangsa x dak adab memang macam tu la...kecil2 x mau mampus dah besar menyusahkan orang

Anonymous said...

YANG NAK UGUT PDRM TU SEMUANYA HERO-HERO TAMIL YANG SEMEMANGNYA (PXXXA).. BUNYI JE LEBIH BILA KENA SERGAH DGN PDRM MELALAK/MELELEH AIR MATA.........

SYABAS PDRM... TERUSKAN TINDAKAN KEPADA MEREKA YANG TIDAK TAHU MENGHURMATI UNDANG-UNDANG NEGARA

arkaysalam said...

Tergamam agaknya IGP dan warga PDRM melihat betapa banggangnya si Murugan Nagaretinam ni. Bangsa dia sendiri yg dibunuh dalam kuil depan keluarga, ia masih lagi membela penjenayah tegar. Belajar tinggi tapi terpengaruh dgn skrip movie gangster Tamil di Tamil Naidu.

Anonymous said...

Ko pg tny pgawai pyiasat polis yg ambil kes tu

Anonymous said...

Dlm PDRM pun ada India. Malahan ada yg berpangkat pegawai tinggi polis. Hal jenayah takde kaitan dgn rasis. Tak kira bangsa apa kalau ganggu ketenteraman awam tetap dihukum atau didakwa. Saja puak India ni nak provoke supaya masyarakat India sokong gangster. Sini bukan negara India atau Bangladesh tapi ini adalah Malaysia....

Anonymous said...

india yang bercakap ni dari gengster jgak...xsedar ke bangsa diorang sendiri tembak bangsa sendiri....polis mau tolong lagi bising.......

Anonymous said...

KELING TEMBAK KASI MATI-UBAT 'PENENANG' BUAT KOLING KARI PUNDEK
LOKAP PENUH
MEJISTRATE SIBOK
MAHKAMAH 'Q' OLIH KELING GENGSTART 004
MANA DPT PISTOL
NI SIASAT , NYESAL AKU REJECT' JADI POLIS
GERAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Anonymous said...

Jgn risau...dah ada yg follow...esok lusa dia tau la bila kena jentik kat telur senak ke x....

Anonymous said...

bangsa hindu ni bangsa paria..
anak haram jadah betui la..
cakap macam malaysia ni pak depa yang punya...

Anonymous said...

keling banggang ni.. dah penjenayah tu penjenayah la... rekod jenayah pun banyak.. memang patut mampus aje dari hidup menyusahkan orang... kalau org baik2 ade ke polis tembak. bodo punya penyokong penjenayah... NI PUAK Pakatan Haram la ni.. sokong sangat penjenayah...

Anonymous said...

bodoh punya chandhragesa kondipillai

lain kali komen jgn tergesa-gesa..fikir dulu .. BODOH !!

kalau da penjenayah tu keling memang patut la kene tembak !!!

PUNDEK PUNYE KELING !!!!

R.I.P GENG KELING !!!!

Johan Marco said...

mane batman?

Anonymous said...

macha tu dah serah diri kat balai polis...

Anonymous said...

Sedangkan kita sbg bapak, nak siasat jenayah anak sendiri pun makan masa cik abg oi. inikan pulak org awam yg kalau disentuh, silap buat keputusan, kena blk pada PDRM. semua ada procedure. kes bukan satu. dah disiasat tu dah bersyukur daripada ada sesetgh negara yg langsung tak siasat. kita cko sng bang. cuba kalau kerja kita, kita tahu mmg makan masa, tiba2 org ckp lambat. tapi bila smp kat kita, tau pulak nak menyirap. sabar cik abg.

Anonymous said...

PDRM terbaek !!! .. Teruskan melakukan tugas anda.. kami akan menyokong anda

Anonymous said...

sial punye Lingam. This is not a racial issue. If they deserved to be shot, then be it regardless dia Lingam, Ah Choi or Abu. Kalo ko susah ko carik polis jugak

Anonymous said...

dah prepare RM 500K baya kes gila fitnah ker?

Anonymous said...

Sebenarnya polis di Malaysia ni terlalu lembut sangat dan takut dengan orang ramai. Sudah jadi terbalik kot. Yang sepatutnya orang ramai kena takut dengan polis macam di Indon dan Thailand. Ini adalah disebabkan Hishamuddin Husin dulu tak reti buat kerja dan banyak benda dalam KDN dah rosak teruk. Sekarang Zahid Hamidi dan Khalid Abu Bakar kena cuci kekotoran dalam KDN akibat kelemahan si Hisham ni.

Anonymous said...

lahanat punye keling pundek.....

Anonymous said...

Jgn lupe bayar 500k ye gomo..tahun dpn pn jgn lupa..hahaha padan muke

Anonymous said...

Criminals have been identified, no need to be very polite when dealing with this group. Shoot once if get a chance. This bastard is not a national asset. Police is a national asset and should be protected. Show them who the King now ..

Anonymous said...

Bangsa lain pon ade gangster gak..tp tak ada la nk SHOWOFF sgt cm keling paria ni ...

Anonymous said...

This issue clearly shows that Indians are generally racist. When perpetrators are said to be Indian-descent they immediately think police was wrong.

Anonymous said...

wak..ingat ini siasat mcm dalam cite keling kew?

Anonymous said...

pariah

Anonymous said...

Isu kenaikan harga minyak ape cite. Blog ni xmau kuarkan isu ni ke. Disebabkan kenaikan harga minyak ni ramai rakyat jd susah. MELAYU juga termasuk jugak di dalam kesusahan ini.

Anonymous said...

http://www.kedahlanie.info/2013/09/turunkan-harga-kereta-sebelum-naik.html?m=1

Apai Ngelai said...

kalau kerajaan tiada undang2 boleh bawa pistol ke mana2 saja, aku rasa dia yg mula2 sekali kena tembak.

http://sarawakia.blogspot.com

Anonymous said...

Boooooo gomo...boooo gomo...ada duit nk byr saman??? Kah kah kah

Anonymous said...

Dah kata dah sebelum ni..lps PRU UMNO dah tak pakai gomo penjaja cerita lucah ni...hahahaha..padan muka!!!!!

Anonymous said...

Encik punya blog. Muka dan rumah sudah tahu

Anonymous said...

Kepada sesiapa yang berkenaan,

Bahawa kami YIP KUM FOOK (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR & YIP JIUN HANN(YIP JIUN HANN & ASSOCIATES).. LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR ..JAYANTHI DEVI BALAGURU, PENGURUSI PARTI GERAKAN SEGAMBOT, DAN OOI AH BAH(LLB) ..(CHIA OOI SUN & CO.) ADVOCATES & SOLICITORS NO. 48-1, 1ST FLOOR JALAN BRUNEI UTARA OFF CHANGKAT THAMBI DOLLAH, PUDU 55100 KL.

Dengan terus terang nya disini menegaskan:-

1) Untuk menengahkan keadilan undang-undang Negara, hak asasi manusia dan sebuah Negara demokrasi yang sebenar-benar, kami tidak mengentar kepada sesiapa yang cuba menakut-nakutkan.

2) Kami sedia mehadapi pengkhianat di mahkamah
Sekian dimaklumkan, Terima Kasih.

Mr. Lawrence YIP
sui chin choo