Thursday 13 March 2014

Moral Anwar Menyesatkan Umat Islam



Isu melibatkan akidah dan moral perlu dipandang berat oleh masyarakat dalam memilih pemimpin dan pemerintah demi memelihara generasi akan datang.

Presiden Jalur Tiga (Jati) Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali berkata, isu seperti pluralisme dan liberalisme yang diperjuangkan pemimpin daripada parti pembangkang perlu ditentang secara total.

"Ini adalah mengenai ummah generasi akan datang. Nurul Izzah (anak Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim) yang tidak pernah bersekolah agama telah mengatakan kita boleh tukar agama pada bila-bila masa. Ini sangat dahsyat. Anwar sudah menyesatkan kita.

"Berkait masalah moral, saya akan berasa malu kalau mengundi dia. Saya malu dengan Allah, isteri, anak-anak," katanya dalam ceramah bertajuk Tolak PKR, Selamatkan Selangor di Taman Kantan Permai disini malam tadi.

Hadir sama, bekas Setiausaha Politik Anwar Ibrahim, Datuk Salamon Selamat manakala Ruslan Zainal Abidin selaku moderator. Hadir sama Ketua Penerangan UMNO Datuk Ahmad Maslan dan Jawatankuasanya Datuk Mustapha Taib.

Jelas Hasan yang merupakan bekas Exco Agama kerajaan negeri Selangor itu, beliau telah melihat sendiri bagaimana agama Islam dan bangsa Melayu dihakis setiap hari dengan rakus dan bangga.

"Saya minta penjualan arak tidak dijalankan di kawasan Melayu di Shah Alam. Tetapi saya ditentang oleh pemimpin dikalangan kerajaan negeri yang sudah digula-gulakan oleh Anwar Ibrahim. Ronie Liu minta dipulangkan semula arak-arak itu sedangkan saya ketika itu Exco Agama.

"Peristiwa di sebuah gereja di Damansara, DUMC, umat Islam dijemput untuk majlis berbuka puasa dalam bulan Ramadhan di persekitaran gereja. Dari jam 6 petang hingga 11 malam. Sepatutnya mereka solat tarawih tetapi tidak, mereka mendengar syarahan yang mengajak untuk menganut agama Kristian," ujar beliau yang kemudiannya dipecat kerana masih mempertahankan Islam.

12 comments:

Anonymous said...

Tahaluf siyasi, undi setan pun barangkali dianggap perjuangan agama. Agama PR.

Anonymous said...

Apabila PAS yang dianggap sebagai parti ISlam menyokong seorang PELIWAT TEGAR yang dilaknat oleh ALLAH s.w.t. maka mesej apa kah yang PAS hantar pada pengikut2 nya... mesejnya adalah tidak salah mengadakan seks sama jenis apatah lagi kebanyakan pengikut PKR dan PAS buta Quran.MUngkin mereka juga tidak tahu tentang azab yang diturunkan oleh AlLAH pada kaum Nabi Lut yang mengamalkan seks sama jenis.
Disebabkan PAS budaya kaum Nabi Lut ini akan terus menular. Ustaz2 PAS akan tanggung dosa ini hingga kepadang Masyar.

Anonymous said...

Makluk BTN (Biro Tahi Negara) ini hampir2 tanam PAS.

Anonymous said...

Anon 15.55 barua rba.........

Anonymous said...

Hidupkan balik ISA, tanpa haramjadah cina bukit RBA nih semua Malaysia akan aman makmur

Anonymous said...

Guru bodo menyesatkan murid murid..

Anonymous said...

teruskan perjuangann walau jejari besi memisahkan jasad dan kebebasan. Biar terpisah dari anak, perjuangan pasti diteruskan. Biar bergelar banduan, itu bukan halangan. Biar dunia tertawakan, itu pembasuh maruah yang tercalar. Berpisah saudara dan teman, pasti ada beberapa yang sudi melawat.
Jangan kecewa walau papakedana membayar denda. Jangan menyerah walau semua teman menjauhi.jangan rebah walau tercatat 'bekas banduan' di butir peribadi sijil beranak anak.
Kuatkan semangat anak walau bapanya penerima rasuah, juga bekas penjenayah.
Sekian.

Abu Hassan Pencuri said...

hassan jati dn zul kulim.. dua ungka ni cari makan dgn sebab adanya anwar. tp anwar mereka ni tkde suara apa pun dlm umno.

depa ni setaraf dubur saifool je.

berterimakasihlah pd anwar kerana penjadi punca penyebab kau org blh cari makan dgn upah dr umno.

sudahlah hassan, balik tidor lah, ceramah kau pun org tkmo dgr dah.

Guru Satta King said...


The truth about Satta king: Satta king or matka king is a gambling game. Players who participate in the Satta king game bet money on various combinations of numbers and win or lose money depending upon whether the combinations prove correct or not.


old taj 2021
faridabad chart 2021
gali satta chart 2021
Satta King Chart

Anonymous said...

Saudara dan saudari yang dikasihi ke dalam Dhamma
Kami ingin memaklumkan kepada semua penganut Buddha di Malaysia tentang Datuk YIP KUM FOOK yang merupakan presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur. Orang Buddha perlu mengikut banyak peraturan sila, tetapi YIP KUM FOOK tidak ada sebarang peraturan sila dalam agama Buddha, ia sangat memalukan kepada orang ramai

Juga, dia memanggil polis untuk mengganggu Sami Buddha di kuil. Menambahkan dia menipu wang Rm20,000.00 Sami Myanmar (Ven. Nandiya) tidak pernah membayar balik, ramai orang tahu mengenainya.

Sebaliknya, Datuk YIP KUM FOOK ini tidak malu dan segan terhadap penganut Buddha atau Buddha, dia berpendapat, dia seorang yang sangat berjaya, juga dia kotor dalam politik MCA.
Terima kasih banyak-banyak dan tolong kongsikan dengan semua
Encik Fong, Kajang
Diterjemahkan oleh Dr. Chew

99 Data Provider said...

99 Data Cd Is one Of The Most leading pharmacy list Provider Company In India . We provide All types of pharmacy lists for your growing business. Get More About Visit 99datacd.com.

Food Guard said...

FoodGuard is the expert in providing specialized microbiological contamination solutions for food in the form of sanitizing tablets, by employing the newest technology in both professional and private settings. Food can be cleaned, purified and preserved by us.