Sunday 23 June 2013

Blackout 505 Melayu Bodoh Jadi Perisai Cina Couvenis DAP



Agak sadis melihat ribuan anak Melayu berhimpun pada demo Blackout 505 yang dianjurkan oleh pihak Pakatan Pembangkang. Sadis kerana kecewa dengan anak bangsa yang berpanas dan berkeringat demi merealisasikan cita cita pemimpin pembangkang kononya mahu menumbangkan kerajaan yang sedia ada. Paling sadis bila majoriti Melayu yang berhimpun buta ilmu hisab kerana mereka lupa ketua dalam Pakatan Rakyat itu adalah parti Couvenis DAP.

Ini yang dinamakan Melayu bodoh, bodohnya Melayu kerana mudah dicucuk hidungnya menjadi barua kepada pihak Couvenis DAP.

Anak anak yang berhimpun semalam tidak sedar bahawa mereka sebenarnya diperalatkan oleh Cina Couvenis DAP. Mereka tidak tahu ataupun mungkin lupa bahawa didalam gabungan Pakatan Rakyat PAS, DAP dan PKR itu yang berkuasa adalah DAP parti Couvenis Cina Racist. Keputusan pilihanraya ke 13 lalu sedikit sahaja menguntungkan Melayu PAS dan PKR sebaliknya yang berjaya meraih keuntungan adalah parti Couvenis DAP dengan menguasai keseluruhan dominasi Pakatan Rakyat.

Dicanang bahawa SPR melakukan penipuan Pilihanraya dan mewujudkan rekayasa bahawa SPR melakukan blackout pada waktu proses pengundian yang lepas semuanya adalah permainan kotor DAP yang telah berjaya menyerap minda anak Melayu yang lupa siapa sebenarnya Couvenis DAP ini. Melayu lupa bagaimana Komunis merencanakan propaganda waktu mereka mahu menjahanamkan Malaya kepada negara Komunis.

Orang Melayu seharusnya buat kira kira sebelum mudah menjadi barua kepada Couvenis DAP ini. Kira dengan sendiri berapa kerusi DAP berbanding PAS dan PKR kemudiannya kira berapa jumlah kerusi Melayu mahupun Bumiputera yang dimenangi Pakatan Rakyat. Jika sudah dapat angka tersebut buat semula kira kira andaikata Pakatan Rakyat menang pada PRU13 lalu parti mana yang menjadi dominan kepada semua? Apakah Melayu PAS layak? melayu PKR layak?

Sebab itu saya cukup suka gelarkan "Melayu Bodoh" Bodohnya adalah kerana kurang cerdik dengan situasi yang ada sebaliknya lebih banyak menggunakan kepala lutut dalam menilai situasi yang ada.

Majoriti yang hadir semalam boleh dikatakan 80% adalah orang Melayu. Yang mendambakan kuasa bagi mentadbir negara bukanlah Melayu sebaliknya Cina Couvenis DAP. Jadi untuk apa orang Melayu mahu menjadi perisai dungu yang berpanas terik memperjuangkan kemenangan Cina Couvenis DAP ini? Untuk Agama? Bangsa? Ataupun Negara?

Sedarlah wahai Melayu, kuasa yang ada kini bukan segah dulu. Dalam sekelip mata sahaja Cina Couvenis mampu mentadbir Malaysia ini dengan adanya sokongan Melayu Bodoh sepertimana yang turun berdemo pada himpunan Blackout 505 semalam. Sampai bila orang Melayu akan jadi Cerdik daripada terus diperbodohkan oleh bangsa Cina Couvenis DAP ini? Bangunlah dari tidor wahai orang Melayu.

11 comments:

MR said...

Kesiannya kau papagomo tak dak org comment

Anonymous said...

aku lg kesian tengok xde sape yg minat nk tengok blog pembangkang....bolih baca tp xboleh komen....1 sen xguna

Anonymous said...

unit amal PAS yg sertai 505 adalah pencacai tukang basuh berak nuar...bapak segala bodoh....setuju tak.....

Sir Azri said...

unit Amal atau Unit ANAL?

Anonymous said...

SETUJU !

Anonymous said...

apa cite bisnes jual kain Papagomo? Jenis blogger takdak telur..tukar blog sana sini

Anonymous said...

HIDUP PAPAGOMO AZRI!!

Anak Lenggong said...

Bebudak yang bangang dok ikut demo tu, bila balik kerumah tu tanya tok nenek kalian sape sebenarnya Kit Siang tu..apa hubungan dia dengan parti PAP S'pore dan apa peranan dia sewaktu kejadian 13 mei..ada otak tak nak guna..sabtu berpanas..sampai berembun kepagi tadi..kena halau ngan DBKL..pastu jadi lembu pulak kat luar Parlimen kata SPR tak telus tapi pemimpin mereka terus angkat sumpah jugak..ini bermaksa mereka memperakui ketelusan SPR...dalam dok menyalak cam anjing kat luar sampaikan kena tangkap..yang nuar brahi tika tu sedang sedap hirup kopi dan bergelak ketawa semeja dengan Najib dan Muhiddin kah kah kah...memang bangang punya budak melayu ni..yang kena tangkap tu bila pendakwaan didapati bersalah lu tanggong sendiri laa ingat nuar nak bela kee..

Anonymous said...

BABI anwar yang menggunakan orang Melayu yang bodoh, kerana senang dicucuk hidung seperti lembu.
BABI anwar juga memanipulasikan penyokong bodoh nya supaya menunjuk jari kepada SPR, yang menyebabkan dia kalah tak jadi PM.
BABI Anwar homoseksual sudah sakit mental.
BABI Anwar tembak serkap jarang menghentam SPR kerana senang mencari kemenangan untuk peribadi jahilnya.

Anonymous said...

Ingatkan bila pakatan menang kat selangor, bolehlah tingkat ekonomi melayu dan dapat jadi sub-con cina, hampeh..yg dia punya dia punya lah, yg kita juga yg nak disapu sampai kalu boleh duit pusat zakat pun nak disebatnya..Apa yg lebihnya pakatan ni?

Anonymous said...

Melayu bodoh sepewrt mereka yang menyertai perhimpunan itu adkan ada sepanjang zaman. Yang harus dikecam dan diteguir adalah mak dan bapa mereka kerana walaupun dah lama hidup dan merasa susah senang termasuk peristiwa 13Mei namun masih tegar dengan sifat sombaong bodoh.

Mereka inilah sebenarnya yang merosakan Bangsa dan Agama. Dan didahului oleh sihipokrit yqang angkat sumpah tadi dan jadi ketua pembangkang.....

Mereka inilah yang dijadikan kaldai, dan anjing PR. Mereka ini lah Melayu haprak dan masa hadapan mereka juga berjerubu...