Thursday, 6 February 2014

Mahkamah rakyat akan hukum perbuatan jijik Teresa Kok




"Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok hari bertindak membuat laporan polis setelah mendapat kecaman dan ugutan menerusi sistem pesanan ringkas (SMS) dari pelbagai pihak berhubung klip video yang diterbitkannya berjudul 'Onederful Malaysia' bersempena sambutan Tahun Baharu Cina baru-baru ini.

Beliau turut menyenaraikan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kok Lanas, Datuk Mohd Alwi Che Ahmad sebagai individu yang terlibat dalam melakukan ugutan tersebut.

"Saya turut menerima banyak pesanan teks dan pesanan Whatsapp yang biadap yang mengancam keselamatan saya," katanya kepada wartawan selepas membuat laporan polis di  Balai Polis Tun H S Lee," - Rakyat News


Cukup sadis dengan apa yang dilakukan Teresa Kok ahli parlimen Seputeh semalam yang membuat laporan Polis kerana kehidupan beliau telah diganggu dan diancam oleh pihak pihak yang tidak berpuas hati dengan video tahun baru Cina yang biadap. Teresa Kok seharusnya sedar bahawa apa yang berlaku hari ini adalah berpunca dari kebiadapannya yang membakar jiwa rakyat Malaysia untuk mengecam perbuatan jijik Teresa Kok dalam isu klip video CNY.

Sebenarnya Teresa Kok lah punca semakin hari semakin ramai kaum Cina yang menjadi biadap menghina bangsa lain. Teladan buruk yang ditunjukkan oleh Teresa Kok menjadi ikutan kaum Cina dalam melemparkan serangan dan kenyataan yang biadap dan racis ke atas kaum lain terutamanya Melayu dan Bumiputera Sabah Sarawak.


Bukan sekali Teresa Kok melakukan tindakan biadap malah ianya berlarutan dari tahun ke tahun yang mana setiap kenyataan Teresa Kok pasti mengundang kemarahan rakyat terutamanya orang Melayu.Adakah ini merapatkan lagi perpaduan kaum di Malaysia?

Sedar atau tidak apa yang dilakukan oleh Teresa Kok ini adalah untuk memecah belahkan perpaduan rakyat Malaysia yang mana memberikan moral kepada kaum Cina untuk bersikap biadap kepada pemimpin kerajaan terutamanya orang Melayu. Ini yang dimainkan oleh Teresa Kok dan inilah juga yang menyebabkan perpaduan antara kaum di Malaysia semakin terhakis.

Mahu atau tidak mahu Teresa Kok sudah pun menjadi musuh kepada umat Islam dan Melayu. Tidak akan ada permohonan maaf dari Teresa Kok berhubung video CNY nya dan orang Melayu juga tidak akan memaafkan apa yang telah dilakukannya. Ini akan berterusan sehingga ke satu masa yang mana Teresa Kok menerima penghakiman dari rakyat sendiri.

Majlis peguam yang sudah tidak relevan menyokong tindakan biadap Teresa Kok dan ini menjadikan Teresa Kok seolah olah kebal dari sebarang tindakan undang undang. Kita tidak hairan untuk Teresa Kok mendapat sokongan ataupun perlindungan dari majlis peguam kerana jika undang undang tidak dilaksanakan maka rakyat akan mengambil alih tindakan yang sewajarnya ke atas Teresa Kok.

Melayu harus sedar Teresa Kok adalah parti kepada DAP. Dan sedarlah bahawa DAP itu susur galurnya adalah komunis dan ideologi mereka berterusan untuk memastikan matlamat mereka menguasai Malaysia ini terus berjalan dan hanya pepecahan kaum sahaja dapat membantu DAP menang lebih banyak kerusi di Malaysia ini.


Teresa Kok akan dihukum, cuma belum tahu bila masanya akan tiba.

- Malay Rights


25 comments:

Pakri Moideen Naina said...

DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI

Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain di belakang tabir dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur untuk mengkhianati Tunku , supaya menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 2 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat.
Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan bab keputusan memang akan dibuat sebelum perbicaraan, menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah.

....................Sambung

Pakri Moideen Naina said...

..............Sambung

Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata telah timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengandungi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis dengan lain2 kaum. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain, Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 telah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembang fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit . Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusaha oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13 .Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini.
Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terkeluar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

Anonymous said...

No one read your stupid writing Fuckri moiden. Syok sendiri je ko menulis. Nu tentu red bean army dah bayar ko memfitnah.

Anonymous said...

Mulai hari ini kita semua tukar nama kimak cina babi ni dengan nama TERESUCK COCK

Anonymous said...

Gua rasa gomo ko masuk penjara dulu sebelum Teresa kok dibawa ke mahkamah.........kakakakaka

Anonymous said...

Anybody yg malay, tolong jgn jadi bodoh bangsa sendiri dihina. Kpd yg bukan malay...especially naina, tolong jgn campur buat cerita, sumber pn xde....just cerita hikayat. Anybody can story just about anything tanpa berlapik dgn fakta. Now melayu dihina, so....as always...melayu2 bodoh akan terima je jika bangsa dihina. Tu le psl bangsa lain anggap melayu bodoh. Sbb mcm ni le.... letak najis atas kepala pn x buat apa2. Masih ckp tokeh baik...bagus. Kena sepak pn....ckp le tokeh manyak bagus....tokeh sepak hilang sakit belakang gua. Tokeh kencing atas kepala....ckp le ilang rasa panas, sbb cuaca kering bila kena siram ngan air kencing. Tu le pasal tokeh gelak. Mmg melayu bodoh. Otak letak kt lutut. DAP buat mcm mane pn.anggguk je.

usin said...

wahai pakri moideen naina, kamu ni meroyan apa? adakah setongkol otak dalam tengkorak kamu ni 'maha' hebat sehingga dapat merungkai tragedi memali dengan sekali lalu? bagaimanapun, kamu langsung tidak kaitkan ungkapan 'umno kafir kerana berkawan dengan mca dan mic yang kafir' dalam penulisan kamu. bukankah ajaran2 sesat pas dan provokasi melampau pengikut pas menjadi sebab utama tragedi memali. dan....... sebaik tragedi ini berlaku, satu tabung 'maha' hebat telah ditubuh dan dipercayai telah memperolehi kutipan yang juga maha banyak dengan nilai 'maha' besar. kemana derma2 tersebut pergi. sampai kesasaran (anak2 yatim dan janda2 mangsa memali) atau masuk ke tembolok dan poket entah siapa dalam pimpinan pas? adakah dakwaan ini fitnah sedangkan terlalu banyak dakwaan dari janda2 dan anak2 yatim bahawa mereka langsung tiada pembelaan? haa....boleh jawab? kalau tidak berjawab, maka kamu juga termasuk dalam golongan pereka fitnah.

Anonymous said...

Teresa kock, bukan layak jadi wakil rakyat. cara berucap macam pompuan meroyan dengan suara terjerit jerit, menggambarkan Teresa kock hanya layak jadi tukang masak. pemimpin yang baik dia tak menghina dan tak tunjuk ego atau baran depan orang. Teresa kok jika anda bencikan kami, ada kami kesah? Anda siapa? hanya seorang pompuan china yang mulutnya busuk.

Anonymous said...

Kalau kau seorang muslim, semoga kau mati accident wahai fuckri. kalau kau kafir, semoga kau mati hangus terbakar.

Anonymous said...

Fucky or fuckry dont think all malay stupid like you asshole kuti you can go to hell n get lost this Malaysia belong to Malay Umno that the fact. Fuck you n your red bean lan chaw.

Anonymous said...

Diam la kau pakri moideen naina!! x habis2 cerita version kau yg mengarut tu!! rubbish!!

Anonymous said...

jangan layan pakri moideen kerana dia memang cina berak tak cebok

Anonymous said...

yang percaya sejarah ala berak tak cebok ni hanyalah orang yang gila kuasa macam DAP

Anonymous said...

KEPADA BABI ANOAN yg CUBA MENYEBARKAN 13 MEI dgn MAMAK..

BUKTINYA sekarang..MMG BABI DAPIGS Theresa KOK & NAMWEE yang menjadi PUNCA..

BUkti

DAH TERBUKTI

SIAPA LAGI yg suka CARI PASAL..

MElayu, atau BABI DAPIGS??

tak perlulah kehulu-kehilir memperbodoh Melayu..Mcm Mujahid Rawa, MSO dan blogger PAS itu mmg LOOSER lu sumbat TAIK depa MAKAN..

Yg pelir nya ASO babi ni mmg tak sudah2 SUKa cari MAUT..

Tunggulah MAHKAMAH RAKYAT akan mengadili..

Lu pun tau BUKTINYA Theresa yg SIAL..& CARI PASAL..DARI DApigs,

Mcm mana MElayu tak BENCI dapigs..

Tan Seng Giaw pun DAP tak da MElayu yg BISING PASAL dia..

tapi kalau NAMAWE, THERESA mmg banyak tunggu alasan & masa yg SESUAI..

jika ada berlaku perkara yg tak diingini 2014 - kerana ini BABI KURANG Ajar & takda kaitan dgn tahun69..

Manusia jikalau ditegur dgn IKHlas akan BErUBAH..TAPI jika DIHINA mcm BABI di BUMI SENDIRI.. boleh MENYIRAP darah..

Fikir & BEHAVE sebelum TERLAMBAT

Anonymous said...

Game sudah tamat wang upah sudah ditawarkan .....tiada jalan pulang

Anonymous said...

Orang Melayu dan Islam tidak pernah main main soal darah (semblih dan simbah darah) Ini menunjukan tahap kesabaran orang melayu dan Islam sudah sampai ketahap maksima .....tunggu dan lihat ada yang akan dapat habuanya .....

Anonymous said...

wah hebat sungguh cerpen versi ko pakri moideen naina boleh juga diketengahkan la.... tapi kalau boleh sertakan juga bukti2 yg mengaitkan TUN M sama, tapi bila baca banyak2 kali macam ko tulis cerpen dengan nada SYOK SENDIRI...baik ko buat cerpen Kangkung dimana heronya ko letaklah LGE ka,LKS ka atau yg tak ada sarban tu???? apa nama..dari situ baru ko diangkat sebagai penulis cerpen kaum kangkung yg hebat

Anonymous said...

Secara umumnya dulu BN-UMNO winner baik yang bertukar kearah jahat

manakala pencacai PAS ialah LOOSER yang sanggup menelan BERAK DAP demi survival..

Jadi Takperlu memihak kemana2 ..maruah Umat Islam ditangan kita sendiri..

yang betul kita pertahan, yang mungkar kita bertindak.

jangan memperlekeh umat Islam yang ingin:-

mempertahan maruah & daulah islamiyyah..

sejahat manapun orang Islam ganjaran sebenar yang dinilai Allah ialah fisabilillah..

mat Punk jika berjuang ke jalan Allah, akan diberi ganjaran seadilnya.

Ahmad Albab said...

Lepas ni Najib boleh usulkan di parlimen pindaan undang-undang supaya kaum cina di Malaysia kebal dari undang-undang Malaysia.. Mereka tidak boleh didakwa dan bebas melakukan kesalahan.. Saya dah bosan dengan situasi politik sekarang!! Pemimpin-pemimpin UMNO tiada telur.. Penakut dan lembab..

ex uitm said...

Melayu diperbodohkan... ameno menyediakan sekolah yg cantik tetapi guru yg bodoh utk memperbodohkan melayu... tgk sahaja result depa upsr pun xskor... bila rakyat bising ameno bg degree kt depa tanpa skor spm dulu... jdi apa la nilai degree lagu tu... la ni org x respek degree... bdk2 melayu pon hilang motivasi nk belajar sbb degree boleh diperoleh tanpa skor bnyk A dlm spm... PR kembalikanlah maruah degree rakyat di belakang hangpa...

Anonymous said...

Pakri Moideen tu Red Bean Army...

Anonymous said...

Orang Melayu jangan tertipu. DAP saja nak laga-lagakan Melayu menerusi Red Bean Army.

Anonymous said...

Pakri Moideenn..

Dari mana u dapat fakta tu..saya rasa u tersalah fakta sejarah..atau mungkin kau ambil fakta dari penulis yang nak memutar belit sejarah 13 mei.

AKU NASIHAT kan KAU...cari fakta yang betul tentang 13 Mei..dan cari punca sebenarnya. Mungkin kau tak faham kenapa 13 mei terjadi.

Jangan nak adu domba fakta yang sebenarnya..Cerita kau tak tepat dan mengarut. SILA RUJUK dari SUMBER yang BENAR>

Anonymous said...

Aku belajar2 rajin2 buat solat hajat masa nak ambil spm last2 berjaya buat degree tapi bila grad susah dapat keja bila dikaji balik ini sebabnya, 

Kawan aku bodo, dari upsr sampai spm cabok x pernah skor, tapi dia kerja dgn kerajaan, apabila dasar kerajaan berubah, kawan aku boleh ambil degree WTF??? 

Bila dapat first degree dia apply jawatan lebih tinggi, Alhamdulillah x dpt, tpi dia mula bising mempersoalkan, knp jawatan tggi diberikan kpd kami graduate??? 

Aku nak tanya, adilkah? Apa perasaan kami yg belajar bersungguh sungguh dulu? So pru mmg ak xkan undi bn.. bye2, sbb bn lacurkan degree.

Skorer kecewa,PR kembalikan maruah degree-berasaskan kepandaian!

Anonymous said...

Papa lancau...rupa2 pakai 2 kad pengenalan utk mengundi dalam semua pilihanraya...ini kalau tak tipu negara ini, tipu siapa. jangan selalu menunjuk-nunjuk. sendiri cermin diri sendiri. kes mahmakah dah lah berkoyan-koyan. jangan tabur fitnah lagi, nanti jawapannya segala dosa kena diselesaikan di neraka...dengan api neraka...