Monday 10 February 2014

DAP arah SPRM tutup siasatan salah guna kuasa Teresa Kok RM 1 Billion?




Penyalahguaan kuasa dan korupsi sering dilabelkan ke atas parti kerajaan iaitu Barisan Nasional oleh pihak Pakatan Rakyat terutama parti DAP yang merupakan parti serpihan Komunis Malaya. Agenda parti Komunis Malaya yang berselindung disebalik nama DAP dan beberapa NGO yang membuat serangan dan tuduhan tanpa asas keatas Barisan Nasional begitu hebat sejak di awal penubuhan DAP lagi. Korupsi dan rasuah dimainkan berulang ulang kali oleh parti Komunis Malaya ini untuk menghasut rakyat melihat BN khusunya UMNO parti yang tidak relevan untuk mentadbir Malaysia. Ini agenda Komunis yang akan sentiasa melemparkan persepsi negatif agar mudah untuk mereka melakukan sesuatu dalam matlamat mereka menjarah Malaysia.

Hari ini sebuah blog "DAP INSIDER" mengeluarkan beberapa gambar dokumen yang mana melibatkan akan korupsi dan rasuah salah guna kuasa yang dilakukan oleh Yb Parlimen Seputeh Teresa Kok. Dokumen yang dikeluarkan ini masih lagi belum dijawap oleh kepimpinan parti Komunis dan juga tuan punya badan Yb Teresa Kok.



Chapter 1 : DEVIL IN DISGUISED - WHO IS TERESA KOK


Ternyata pendedahan dokumen salah guna kuasa yang dilampirkan ini membuktikan bahawa parti yang berkuasa tak kira sama ada di pihak kerajaan mahupun Pakatan Rakyat juga tidka bersih dan melakukan Rasuah serta penyelewengan dalam urusan pentadbiran mereka.

Saya harap agar siasatan lanjut keatas Yb Seputeh Teresa Kok dalam dilakukan oleh pihak SPRM. Ini amat penting kerana sudah pasti ada asas berhubung kesalahan yang dilakukan Teresa Kok bekas Adun dan juga Exco kanan di Selangor sebelum pilihanraya umum ke 13 yang lalu.

Yang nyata dalam pekara ini adalah tanah milik Yayasan Negeri Selangor dijadikan sumber utama untuk parti Komunis di Selangor menjarah hasil dan keringat pemimpin Melayu terdahulu.

- Malay Rights

12 comments:

Anonymous said...

tak lama lagi teoh beng hock siri ke 2 akan bermula....
DAPigs perlu segera mengalih kan isu ini....
se ekor babi hitam perlu di cari utk di korbankan.....
anjing anjing jalanan DAPigs @ ahlul BAHALOL PAS telah bersedia utk di lepaskan & menyalak nyalak di jalanan utk spin isu....
tentera kacang merah sudah stand by .... CORK TERESA perlu di selamatkan...!!!! SPRM & government perlu di lihat sebagai zalim & menganiaya.....

Anonymous said...

Ali dan Alimah dua2 tak de A dalam SPM, Ali jadi kakitangan sokongan, Alimah masuk maktab. Semuanya OK pada mulanya.

Bila najib jadi menteri pelajaran, Alimah diberi peluang buat degree tanpa mengira kepandaian, yakni takyah skor SPM, serendah 3A atau xde A pun boleh buat degree. Free lagi tu dibawah skim pensiswazahan.

Selepas itu segalanya berubah, Alimah dapat gred yang lebih tinggi, gaji lebih tinggi dan hidung lebih tinggi, Ali gigit jari.Adilkah?

Setiap tahun Alimah renovate rumah, tukar kereta, make up kereta, melancong sana sini, tapi anak-anak orang kampung tak dapat 5A juge, 

Alimah asyik salahkan anak2 orang kg konon bodoh, malas, nakal wlhal dah memang kerja Alimah baiki semua tu, klu semua2 budak2 pandai baik takpayah wujud jawatan alimah, baik bdk2 duduk rumah waktu upsr baru datang,

sudahlah suka salahkan orang, kuat komplein pula konon ini membebankan itu membebankan, wlhal masa dihabiskan dengan buat tusyen dan bisnis MLM.

Jika kerajaan nak naikkan gred, baik kami x payah susah2 skor spm masuk uitm dulu. Baik belajar main2 pastu ikut jejak alimah ja.

Kecewa, xkan pangkah BN lagi.

Anonymous said...

anon 19:56
apa yg ko merapu ni setannnnn ...
org penat2 tulis artikel pasal Terasa Cock ... ko duk cerita pasal spm la ... ada A .. takda A la ..MLM tiusyen la bagai ...
tu la ... lain kali jgn duk ngaga .. kan dah tertelan telor cicak ...

Anonymous said...

anus 19:56 tu pejuang MalaySIIIIIII tajaan theresa KOTE bengkok..

Rezeki ditangan Allah SWT..

Kerajaan jahat pun kalau

tuhan bukak jalan..kutip sampah pun boleh KAYA..

jgn jadi bodo.. banyak budak tak keje GOMEN, takdak degree boleh kaya..

Lu ANUS babi kalau miskin sangat tak payah undi BN/PR lu terjun lombong mcm Orang jepun

Anonymous said...

Anon .. 19.56..
pergi main Jauh Jauh ..
jangan dok kacau Sangat..

Anonymous said...

X stim lgila cerita li bro

Anonymous said...

Kepada setia-usaha Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor (UMNO) Ketua Parti gerakan Mah Siew Keong, Ketua MIC Datuk Seri G. Palanivel, Ketua PPP Datuk T. Murugiah dan peminpin-peminpin komponen.

Kami YIP KUM FOOK Ketua MCA Gombak, YIP JIUN HANN pemuda MCA Gombak dan Jayanthi Devi Balaguru ketua Gerakan Segambut (CHIA OOI SUN & CO.) Advocates & Solicitors 48-1 1st Floor, Jalan Brunei Utara Off Changkat Thambi Dollah, Pudu 55100 Kuala lumpur, dengan hormatnya disini harap semua parti komponen BN menyokong seruan bekas menteri penerangan Zain Nuddin menjemput bekas Perdana menteri DR. Mahathir bin Mohamad ke Putera Jaya menolong Kerajaan mentadbir Negara.

Kerana berbanding dari segi ekonomi, keselamatan, pembangunan dan lain-lain dengan jelasnya bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad lebih berkaliber dan berpengalaman mentadbir Malaysia dengan sepurna.

Sekian dimaklumkan. Terima Kasih

YIP KUM FOOK & ASSOCIATES
NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR
JALAN 53, DESA JAYA KEPONG
52100 KUALA LUMPUR

Anonymous said...

anus 19:56 tu
dia tuh tension SPM... sokong SPM!!!

Anonymous said...

19:56 tu ,


memang betul ni.... sampah pun diberi degree... lepas tuh degree sampah la tuh...termasuk kebanyakan prof yg duk kat university, tahap kangkung...quality anjir..

lepas tuh macam la hasil kerja kerja stadium terengganu.. kehebatan dalam runtuh celling.

Anonymous said...

mizz terressa cock ini mengunakan bitcoin, litecoin, dohjcoin, feathercoin.

Reuban Yap dan Crowen Low membantu DAP "mine bitcoin, litecoin, dohjcoin, feathercoin mengunakan graphic card dan fpga dalam datacenter di rumah hackers DAP, yang di beri nama jolokkan RED BEAN ARMY, operasi ini mampu menjana beribu ribu USD dalam sehari.

Macam mana nak lawan mereka yang sudah lebih berkuasa dari kerajaan Malaysia, kuasa bank negara pun mereka dah ambil alih......

Cuba baca sini saya bukan buat lawak http://www.bbc.co.uk/news/technology-25120731

Sebab itu ramai melayu sokong Pakatan la

Anonymous said...

Blogger macai bodoh
Pembaca pun boleh jadi bodoh
Alhamdulillah akhirnya Allah tunjukan kebenaran Dan keadilan papagomo siapa sebenarnya
Carilah RM850000 tu
Jilatla belakang bos awak tu dptla duit tu nanti

Unknown said...

Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'