Friday, 19 July 2013

龙步 - Dragon Step Untuk Cina Couvenis Pijak Orang Melayu


 "Mereka akan pijak kita"

Semakin lama semakin menjadi jadi sebilangan bangsa Cina Couvenis ini dalam berkongsi hidup di negara Malaysia. Perilaku mereka telah ditunjukkan semenjak Merdeka lagi yang mana ramai kaum Cina menyertai Komunis Malaya yang sewaktu itu diketuai Chin Peng. Ratusan ribu masyarakat Cina bersama sama Chin Peng dalam melakukan penentangan kepada Malaysia ini sehingga mengorbankan banyak nyawa rakyat Malaysia yang tidak bersalah dalam siri rampasan kuasa yang dilakukan oleh mereka Komunis Malaya.

Ribuan kaum Cina Malaysia menyertai Parti Komunis Malaya
Demi mahu menghapuskan Kerajaan Melayu yang ada.


Setelah tamat era Komunis yang rakus kuasa mahu menjadikan Malaysia ini republik mereka, kaum Cina berterusan pula dengan semangat anti Melayu apabila diluahkan oleh mereka pada Pilihanraya 1969. Dengan kemenangan besar parti DAP sebuah parti yang asasnya adalah ideologi Komunis telah membangkitkan semangat kaum Cina untuk menentang Melayu.

Tragedi berdarah 13 Mei 1969 yang bermula hasil dari perarakan pimpinan dan penyokong parti DAP serta GERAKAN di sekitar Kuala Lumpur sambil membawa penyapu diselitkan pula dengan laungan "Melayu Balik Kampung" menjadikan bangsa Cina yang ada mempamerkan niat mereka yang sebenar iaitu mereka mahu Malaysia ini sebagai republik dan milik mereka.

Perarakan DAP menghalau Melayu Balik Kampung


Dalam amatan saya yang sebagai seorang anak Melayu, saya melihat bangsa Cina ini sememangnya tidak ubah sepertimana bangsa Yahudi yang akan mengambil peluang dan kesempatan dalam meluaskan empayar mereka. Bangsa Cina ini juga cukup licik dengan bermain lakonan agar niat dan matlamat mereka tidak mudah untuk diketahui pihak lain terutama kaum Melayu dan Bumiputera di Malaysia ini.

Pada pilihanraya ke 13 yang lepas saya sudah menjangkakan bahawa kaum Cina Couvenis ini sedang melakukan sesuatu bagi merealisasikan harapan dan impian Chin Peng Ketua Komunis Malaya agar Malaysia dirampas mereka dan menolak Melayu balik ke kampung kampung.

Petanda awal sebenarnya sudah diberikan oleh Kaum Cina ini apabila setiap kali pilihanraya kecil diadakan bangsa Cina Couvenis ini pastinya akan menolak calon Barisan Nasional. Penolakkan mereka kaum Cina Couvenis pada setiap kali Pilihanraya Kecil kepada parti Kerajaan berlanjutan sehingga ke Pilihanraya Negeri Sarawak yang mana kempen yang dilakukan oleh parti DAP cukup penuh dengan elemen hasutan dan anti Melayu serta Islam.



 Mereka pandai berpura pura

Menjelang PRU 13 yang lepas kita dapat lihat betapa hebatnya kepura puraan masyarakat Cina Couvenis ini dalam memastikan pihak kerajaan terutamanya kaum Melayu tidak dapat menghidu matlamat mereka yang sebenar pada 050513 iaitu pada hari pembuangan undi. Apa sahaja program yang dianjurkan oleh Barisan Nasional pastinya kaum Cina akan turun malah lebih hebat mereka sampaikan berebut rebut meminta baju Barisan Nasional ataupun 1 Malaysia kononya keluarga dirumah mahukan baju T Shirt tersebut.

Semakin hampir pilihanraya umum maka semakin kuat lakonan dan drama mereka kaum Cina Couvenis ini kononya menyokong kepimpinan Dato Sri Najib Tun Razak. Saya boleh andaikan waktu itu juga Najib Razak dan kepimpinan kerajaan yang lain leka dengan permainan strategi yang dilakukan kaum Cina Couvenis menyebabkan Najib Razak menjadi syok dan gembira dengan pekara tersebut.

3 Hari sebelum menjelangnya tanggal 5 Mei 2013 pimpinan DAP pusat telah menggerakan satu Kod Laluan bagi mereka merampas Malaysia daripada kerajaan Barisan Nasional. Kod laluan yang dihubungkan antara mereka sesama kaum Cina didalam bahasa cina. Kod ini membakar semangat kaum Cina untuk menolak Barisan Nasional dan menjadikan Pakatan Rakyat sebagai pemenang PRU 13 yang mana DAP akan mempunyai majoriti kerusi dan menjadikan DAP parti yang dominan serta berkuasa dalam menentukan hala tuju negara.


Kod Laluan mereka:

步 - Dragon Step

Matlamat mereka kaum Cina Couvenis pada waktu itu hanyalah satu iaitu mahu Malaysia diambil alih oleh mereka. Mereka tahu dengan adanya pemimpin Melayu seperti Anwar Ibrahim yang hanya mahukan jawatan Perdana Menteri memberikan keuntungan buat mereka kaum Cina agar kesamarataan yang diidamkan mereka menjadi kenyataan. Soal no 1 tidak penting kerana yang menjadi idaman mereka adalah Kabinet yang akan dikuasai oleh mereka sepenuhnya sepertimana yang berlaku dalam kes Kerajaan Negeri Perak yang mana Menteri Besarnya adalah PAS namun majoriti penuh didalam Exco Kerajaan Negeri adalah milik mereka DAP.

Alunan Dragon Step semakin menjadi jadi menjelang malam sehari sebelum hari pengundian dilakukan. Kaum Cina Couvenis sampai menyampai mengenai matlamat mereka dan DAP parti yang melakukan gerak kerja yang sama sepertimana Komunis Malaya sebelum ini memainkan emosi kaum Cina dengan menyatakan bahawa mereka DAP akan menang dan Pakatan Rakyat akan menang.

Hari pengundian pada 5.5.2013 menyaksikan kaum Cina Couvenis penuh beratur sejak awal jam 6 pagi lagi dipusat pusat pengundian seluruh negara terutamanya disekitar kawasan yang majoritinya penduduk Cina. Mereka kaum Cina ini berpusu pusu membuang undi sejak awal pagi dengan semangat yang berkobar kobar mahu Malaysia jatuh ditangan DAP dan secara automatiknya kuasa Melayu akan jatuh.

Saya mengundi di Parlimen Wangsa Maju dan saya melihat sendiri bagaimana kerakusan kaum Cina ini pada hari pengundian. Masyarakat Cina yang turun pada awal pagi pada hari tersebut tidak hanya berhenti disitu sahaja kerana menjelang jam 3 petang mereka sudah mula berkumpul di pusat pembuangan undi seluruh negara kerana yakin bahawa kerajaan Melayu yang ada hari ini akan tumbang.
"UBAH" Mahukan DAP kuasa

Sentimen rekayasa jahat dengan memainkan isu pengundi Bangla dan sebagainya merupakan modus operandi kaum Cina bagi melindungi niat mereka yang sebenar. Taktik tersebut pada hari pengundian menjadikan ada orang Melayu yang bodoh dan buta tuli turut sama memangkah Pakatan Rakyat ekoran benci dengan apa yang dikatakan oleh kaum Cina bahawa BN membawa 40 ribu pengundi Bangla untuk mengundi.

Banyak laporan mengesahkan akan kebiadapan kaum Cina Couvenis ini yang memaksa pengundi yang berkulit gelap menyayikan lagu Negaraku serta meminta kad pengenalan mereka untuk disemak. Kebiadapan kaum Cina pada hari pengundian semakin menjadi jadi menjelang jam 5 petang apabila pusat pembuangan undi ditutup.

Apabila keputusan penuh diumumkan Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia pada malam itu kita sendiri dapat lihat bagaimana memberontaknya kaum Cina apabila melakukan sekali lagi pekara yang tidak Patriotik kepada Negara. Antara tindakan mereka kaum Cina Couvenis pada malam itu.

 
 

- Menterbalikkan bendera Kebangsaan

- Mengadu kepada Barack Obama Presiden US agar masuk campur urusan negara.

Ini beberapa tindakan yang pada saya cukup biadap apatah lagi dakwaan kaum Cina yang sebelum ini mengatakan mereka ditindas merupakan satu pekara yang tidak masuk akal sama sekali. Kebiadapan kaum Cina pada malam itu telah sedikit sebanyak menyedarkan kaum Melayu dan Bumiputera bahawa tembelang kaum Cina yang mahukan Malaysia ini menjadi milik mereka bukan lagi rahsia.

  
Sedar sedarlah Melayu

Saya yakin kaum Cina yang begitu taksub dengan apa yang dibohongi oleh pemimpin DAP cukup malu dengan kekalahan mereka pada PRU 13 lalu. Walaupun DAP mempunyai majoriti kerusi yang paling banyak didalam Pakatan Rakyat angka tersebut tidak mampu menghalang UMNO Parti keramat orang Melayu untuk terus kekal mentadbir negara. Kekecewaan kaum Cina akan keputusaan PRU 13 lalu sehingga ke hari ini masih lagi menjadi igauan ngeri buat mereka kerana orang orang Melayu sudah tahu betapa bangsat dan biadapnya kaum Cina Couvenis di Malaysia ini.

Sudah cukup panjang saya meluahkan apa yang terbenak dikepala ini untuk dikongsi bersama pembaca sekalian terutamanya orang Melayu. Saya akan suarakan pula selepas ini beberapa lagi kisah yang mana anda semua akan terkejut dengan apa yang telah dilakukan oleh Kaum Cina Couvenis pada PRU 13 yang lalu. Saya juga akan menceritakan bagaimana kepimpinan MCA dan juga GERAKAN yang turut sama bersekongkol dengan parti DAP ini kerana mereka Cina tetap Cina yang akan mempertahankan serta membela bangsa mereka walau apa cara sekalipun.

 Jika dalam sukan Bolasepak Melayu boleh bersatu
mengapa tidak dalam mempertahankan apa yang Melayu
ada di Malaysia ini?

Semoga kita sesama umat Islam dan bangsa Melayu bersatu agar kaum Cina Couvenis sentiasa didalam ketakutan kerana apabila kita seluruh umat bersatu mereka ini bangsa Yahudi Kecil akan menjadi bachol kerana Malaysia adalah tanah tumpahnya darah nenek moyang kita orang Melayu.

72 comments:

Haji John said...

Penulisan yang dangkal & tanpa asas. Tak guna nama duduk luar negara kalau hati busuk, jiwa kotor, otak singkat macam ni. Melayu yang rasa diri tu superior dari bangsa lain mcm ni lah yg letakkan ianya sama perangai dgn yahudi zionis. faham?

Unknown said...

haji john konon....ko kacang merah dap ...macam orang tak tau....

Anonymous said...

JANGANJADI MAKHLUK YANG TAKUT KEPADA BAYANG SENDIRI...penulis ni entah apa2..masalah jiwa agaknye....CURIGA...DAN MENGHASUT...TERKUTUKLAA

Anonymous said...

Salah kah kalau melayu mahu rasa superior di tanah air sendiri?cuba cakap kat mana lagi di muka bumi tempat tanah tumpah orang melayu kalau tak Malaysia.Dah kalau bagi semua sama rata,alamat satu masa jangan heran kalau masyarakat antarabangsa tatau org melayu asal dari mana.Its our birth right do not defy it.

Anonymous said...

Syabas Malay Rights...

Anonymous said...

laman web ni kena report...bau pwrkauman yang kuat...

Malay Rights said...

silakan report dan amat dialu alukan. jangan ingat Malaysia ini hanya milik kaum Cina Couvenis sahaja.

Malay Rights said...

jiwa Melayu tidak kotor sepertimana jiwa Cina Couvenis yang lupa asal usul.

damak said...

john bodoh... aku melayu brutal.... kalau aku memang tak bagi muka kat DAP ni....

Anonymous said...

Cinabeng dah mula takut dgn apa yg akan mereka lalui 5 tahun akan dtg...kita mulakan dgn boikot barangan mereka....kemudian kurangkan belian di kedai2 mereka...seterusnya kita gunakan segala saluran media yg ada hari ini utk menyampaikan mesej penghapusan bangsa cinabeng di bumi Malaysia ini...akhirnya kita lihat keputusan pilihanraya ke 14 yg akan datang...siapa cinabeng akan undi???

Malay Rights said...

pokok pangkalnya Melayu harus bersatu.

Anonymous said...

gaya tulis dia pun dh tau cina kacang merah

Anonymous said...

pukimak punya babi john...kalau aku pijak kpala kau..mak bapak kau pun tak x dapat tolong. org suruh kau fikir panjang2,bkan suruh kau pegi mati...

Anonymous said...

Adolf Hitler anggap bangsa Aryan adalah lebih superior dari Yahudi, pun akan dianggap sama perangai mcm yahudi zionis ke bebal?

analogi seorang budak bodoh yang panas hati pasal cina kiasu DAP dihina.

Melayu tak superior, yang buat Melayu superior tu adalah Islam. So, kat Malaysia Melayu ni agama apa? Islamkan. Tiada Melayu kat Malaysia kena panggil Melayu kalau dia bukan Islam.

Gunalah otak. jangan guna bontot.

Anonymous said...

Sorry bro - sini Melayu mandi pagi, dan cebok pakai air sampai bersih.

Bau tu semua ada kat Page DAP dan cina kiasu lagi cauvanis je.

Pak long sepoi said...

dari dulu sampai sekarang , takde orang melayu pun datang makan di restoran orang cina , tapi ekonomi tetap sama :)

kau nak boikot brg2 tu ? boleh
jangan sampai da ludah jilat balik plak kekekk

Mona Liza said...

org melayu ramai yg bodoh.. suka jilat jubor cina lahanat..

Anonymous said...

Papagomo menghasut pula..dah tak ada cerita sex ke papagomo..tak habis2 memperbodohkan melayu..ko bodoh sorang dahlaa...

Anonymous said...

Ini blog paling babi dlm dunia..sy harap ada org bt laporan polis kat papagomo sial ni. Selagi wujud org racist ni malaysia brda dlm bhya

Anonymous said...

marilah kita renungkan kod atau operasi "dragon steps" ini yang telah dilancarkan oleh puak cibaibeng dalam pru 13 ...
banyak manfaatnya jika kita mengkaji secara mendalam tentang pru 13 ini dan hubung kaitnya dengan "dragon steps" yang dilancarkan dengan penuh muslihat dan bijaksana oleh puak kuning alias puak cibaibeng ...
sebelum aku ulas lebih mendalam lagi tentang "dragon steps" marilah kita lihat kepada perkataan pru 13 itu dahulu ...
puak cibaibeng amat taksub tentang nombor ... nombor 1 dan 3 apabila dicampur menjadi 4 ... dalam bahasa cina nombor 4 disebut "si". Dan bahasa sebutan "si" ini sebenarnya ada dua makna. Perbezaannya maknanya hanyalah pada nada sebutan samada tinggi, rendah atau tanpa nada ... tetapi umun mengetahui "si" ada dua makna ... satunya ialah empat ... seperti yang aku katakan tadi dan keduanya adalah "mati" ... sebab itulah nombor 4 sering dianggap nombor sial oleh puak cibaibeng ...
jadi ... “si” di sini boleh dilindungkan kerana dua makna yang berbeza itu ... maka pergerakan sulit menjatuhkan kerajaan melayu yang diketuai boleh dilaksanakan kerana ianya boleh disembunyikan dalam terang ... kerana ada kekaburan ... adakah “si” itu empat atau “mati” ... dalam perang ... apabila ada kekaburan ... iaitu pihak musuh boleh dikelirukan maka serangan boleh dilancarkan ...
cukup hampir dengan perkataan mati ialah "go" ... atau pergi ... dalam bahasa kasar apabila kita mahu katakana musuh kita sudah mati ... maka kita akan kata, “sahabatkau itu ... sudah go ...” orang akan faham perkataan “sahabat” di sini bukanlah bermaksud kawan karib ... tetapi musuh ketat ... dan “sudah go” di sini bermaksud mampus atau mati ... jika kita beritahu sahabat seseorang sudah mati ... kita akan katakana, “sahabat engkau sudah pulang ke rahmatullah” atau “sahabat engkau itu sebenarnya sudah mati”
dan “go” ini seperti “si” ada pelbagai makna ... bagi perkataan biasa ialah pergi ... dan bahasa kasar adalah “mati” ... kekaburan wujud lagi ... jadi kekuatan untuk menyerang musuh boleh digandakan ...
dalam perang ... untuk mencapai kemenangan tidak boleh dua naga berjuang ... jika berlaku dua naga berjuang ... satunya pasti parah dan kalah kerana itulah musibah perang ... dan naga yang satu lagi iaitu yang menang pun akan mengalami luka dan cedera ... dan hasil kemenangan tidak mencapai keuntungan yang optima ...
bagi menggelakan dua naga berjuang ... maka satu naga mesti kalah awal dan dengan itu hanya satu naga yang akan berperang ... dan naga yang dilihat oleh puak cibaibeng yang sering menang dalam perang tetapi kalah dalam perjuangan ialah mca ... maka mca mesti berundur secara kehormat dan memberi laluan kepada satu naga yang baru dan mempunyai kekuatan dan kelicikan yang amat seni dan dengan ini membolehkan tuntutan puak cibaibeng kepada suatu kerajaan yang mengamalkan dasar sama rata dan mengenepikan ketuanan melayu dapat direalisasikan ...

Anonymous said...

untuk mencapai hasrat itu maka mca memberitahu kepada ah jib go ... mereka tidak mahu bertanding dalam pru 13 ...
apabila puak cibaibeng melancarkan operasi “dragon steps” semua puak cibaibeng mesti terlibat sama ... dan perlu diatur dengan licik dan berseni agar musuh puak cibaibeng tidak dapat menghidu dan mengesan “operasi dragon steps”
dalam “operasi dragon steps” ini sebenarnya banyak peranan yang dimainkan oleh mca, antaranya ialah ...
1. Menarik diri dari pru 13 ...
dalam hal ini mca dengan berat hati masuk bertanding dalam pru 13 ... kerana sekiranya mereka masuk bertanding seperti pru sebelum ini ... “operasi dragon steps” akan gagal. Sekiranya tiada lansung calun dari mca masuk bertanding maka “operasi dragon steps” ini akan dapat dihidu oleh bangsa melayu ...
dan isyarat perlu diberi kepada puak cibaibeng bahawa mca bersama mereka dalam “operasi dragon steps”
bagi mengaburi mata masyarakat Malaysia yang lain ... maka mca telah dengan awal menolak sebarang jawatan menteri sekiranya mca kalah dalam pru 13 di kawasan yang mereka tandingi ... dan sebenarnya penolakan itu adalah isyarat kepada puak cibaibeng bahawa mca sebenarnya bersama mereka ... dan mca menyeru agar puak cibaibeng tidak merosakan “operasi dragon steps” undi puak cibaibeng perlu diberi kepada calun mca ... tetapi janganlah sampai “operasi dragon steps” gagal ...
2. Melancarkan “operasi dragon steps”

Bagaimana mca melancarkan operasi “dragon steps” ...
Mca mengambil langkah yang cukup bijak dan licik dalam melancarkan “operasi dragon steps”

Pertamanya mca telah memberi gelar kepada najib sebagi “Ah Jib Gor ...” umun mengetahui bahawa puak-puak cibaibeng tidak dapat menyebut huruf “r”dengan jelas ... mereka akan sebut “lali’ sedangkan mereka maksudkan “lari”, mereka akan sebut “peligi” sedangkan mereka maksudkan “perigi” dan mereka akan kata “pelegi” apabila mereka mahu kata “pergi”

Apabila mereka memberi gelar najib sebagai “ah jib gor” ... sebenarnya kod isyarat “operasi dragon steps” telah dilancarkan. Kerana puak-puak cibaibeng tidak akan menyebut “ah jib gor” ... sebaliknya mereka akan memanggil “ah jib go” atau “ah jib ... go” yang bererti “ah jib pergi” ... dan “ah jib” sebagai simbol pemerentahan melayu sebenarnya sedang dihalau dari tampuk pemerentahan apabila mereka melancarkan “operasi dragon steps” dan memberi gelar kepada najib sebagai “ah jib go...”. kod yang pertama berjaya dilancarkan ... semua puak cibaibeng mula menyebut “ah jib ... go” dan mereka menyebutnya dengan penuh bersemangat ... sedihnya ah jib gol hanya tersengih-sengih tanpa mengetahui muslihat yang sebenarnya apakan daya aku hanya mampu berkata “baik lu pelegi lali masuk peligi” ... “baik kamu pergi lari masuk perigi” kerana kebodohanmu yang nyata itu ...

Anonymous said...

Benci atau tidak kita kepada najib ... suka atau tidak kita kepada najib tetapi kita kena akur bahawa najib adalah presiden umno dan juga presiden bn ... dan perbuatan menghalau najib dengan berkata “ah jib ... go” sepatutnya kita tidak boleh terima ... walaupun kita akur akan kebodohan najib sebagai seorang pemimpin yang mudah diperkotak-katikan ... dan didungukan oleh musuh ... tetapi dia dihalau oleh puak cibaibeng dan ah jib go menerimanya dengan riang dek kebodohannya. Sebenarnya kita perlu keluarkan najib dari kekal menjadi presiden umno ... kerana dia terlalu gila populariti dan telah terbukti kebodohannya itu sehingga sanggup menjadi pemukul gendang cina dan melancarkan “operasi dragon step” tanpa sedarnya. Kita tidak perlu lagi seorang yang begitu mudah diperbodohkan dan hanya menjadi alat yang penuh bersemangat kepada suatu operasi yang pihak musuh sendiri lancarkan.

3. Mempromosikan “operasi dragon steps”

Bagi mempromosikan “operasi dragon steps” mca sekali lagi memainkan peranannya. Dan mca telah memainkan peranan dengan jayanya. Operasi dragon step ini mesti ditayangkan di televisyen pada setiap malam dan hari semasa pru 13 ... Supaya “operasi dragon steps” ini sering dimainkan di dalam televisyen maka pemukul gendang professional dari kalangan pemimpin melayu dicari ... dan sekali lagi ah jib gol diperbodohkan ... dia dengan rela hari dan bersemangat menerima tawaran menjadi pemukul gendang untuk tarian naga ... maka ah jib gol pun memukulah gendang cina dengan penuh bersemangat dan tarian naga pun bermulalah ... ertinya “operasi dragon steps” sedang dilancarkan ... kerana dragon telah menari ... ataupun bergerak ... ataupun melakukan “steps” ....

Betapa sempurnanya perancangan dan perlaksanaan “operasi dragon steps” dilancarkan oleh ah jib go ... dipromosikan oleh seluruh televisyen dalam Malaysia ... maka tidak akan ada puak cibaibeng tidak menerima isyarat bahawa “operasi dragon steps” sedang berjalan ... dan orang yang perlu di halau pergi pun ada bersama-sama ... mudah untuk dikenali dan diketahu maksud yang tersirat ... maka seluruh puak cibaibeng pun bergerak bersama-sama dalam “operasi dragon steps” ini.

Betapa puak cibaibeng memperbodohkan ah jib gol ... ini kita boleh lihat semasa majlis makan besar yang dihadiri oleh ah jib gol ... betapa kononnya mereka mahu membuat kejutan ... sebaliknya bukan kejutan yang berlaku ... tetapi kelihatan ah jib gol diperbodohkan ... sekali lagi mereka memberitahu bahawa ... pemimpin yang kamu sedang halau dengan kata-kata “ah jib ... go ...” ini selayaknya pergi ... lihatlah kebodohannya di pentas semasa majlis makan besar sedang dilakukan ...

Sebegitu banyak peranan yang dimainkan oleh mca ... maka apa peranan dap ...

Pertamanya dap memasuki pru 13 dengan menjadi antara parti yang mempunyai calun yang teramai. Dap juga menubuhkan sayap perang saraf iaitu RBA ... kerana ini adalah perang ... dan perang memerlukan satu unit perang saraf yang berkualiti ... keduanya ... mereka mula bermuka-muka ... dengan memakai songkok dan berbaju melayu apabila hadir ke majlis yang dianjurkan oleh bangsa melayu ...

Ariff Johan said...

Berapa Lim Guan Eng bayar tuan haji utk tulis komen ni?

Anonymous said...

Sikap bermuka-muka dap ini kita boleh lihat ... betapa mereka enggan memakai baju melayu apabila hadir ke majlis rasmi di dewan undangan negeri atau dewan parlimen ... tetapi berpura-pura menyukai baju melayu apabila berada bersama-sama bangsa melayu yang begitu lemah akal fikirnya ...

Keduanya berlakun watak penuh emosi dalam meraih simpati ... kononnya dap akan diharamkan ... maka mereka merayu penuh ihsan untuk menggunakan logo pas ... kenapa logo pas yang mereka pilih ... bukan logo pkr ... kerana pas sepenuhnya dikuasai oleh melayu islam ... mereka (dap) mahu diterima oleh melayu islam ... sebab itulah mereka memilih logo pas ... lagipun mereka yakin orang pas akan undi mereka jika mereka guna logo pas ... al-maklumlah sudah ada fatwa yang dipersetujui oleh seluruh ulamak di dunia ini apabila undi pas ... maka orang yang mengundi pas itu akan masuk surga ...

Tidak cukup dengan itu ... rambut bini khalifah lim dikorbankan kerana mahu mendapat simpati menyeluruh dari puak cibaibeng dan memberi isyarat bahawa “operasi dragon steps” masih lagi berjalan dan kegagalan mereka (puak cibaibeng) bersama-sama dalam “operasi dragon steps” ini akan merugikan bangsa mereka sendiri.
sebenarnya "operasi dragon steps" telah berjaya menyatukan puak cibaibeng dan mendedahkan peribadi puak cibaibeng yang sebenarnya ...
rumusannya ah jib go ... must go ... cukuplah dia diperbodohkan sebegitu rupa ... bagaimana pula sekiranya ada operasi yang lain yang matlamatnya sama ... dan pemimpin umno yang ada sama bodohnya dengan ah jib go ...

Anonymous said...

REd Pig Army la.. respect lu Babi Jhon

Anonymous said...

Syohhh..syohhh..main jauh-jauh tn haji..balik kandang hang.

Anonymous said...

Pak long pak long...ko ni mesti puak mata sepet kan..

ABC selamanya

Anonymous said...

Oi Hj Johnkol, kau ni mesti penganut ugama PAS ni, sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

Kau pulak makluk apa? Jin ke saitan? Kau suka Cinabeng kafir laknat menguasai negara? Bodoh tuing kau ni...

Anonymous said...

Uncle john....uncle john
Harap uncle punya akal, otak sama panjang mcm roti john.

Anonymous said...

Curiga yg berasas...bukan takut tapi bimbang
Takan nak tunggu nasib kita mcm palestin kot..
Hang ni mesti tak pernah kawan dengan cina.

Anonymous said...

Pak long ni hj john ke?
Pak long mesti dok makan dekat old town...tapi tak tahu.
Pak long mesti perut buncit...asyik ingat makan jer...
Padahal boikot boleh mcm2 cara..bukan kedai makan jer..lainlah pak long makan simen pasir batu bata.

Anonymous said...

Kau lagi babi malas...nak report pun harap orang lain..
Melayu malas yang cina bagi kat melayu khas unyuk kau babi malas.

salim hasan said...

Walau apa pun misi senyap tapi gagal kaum sepet sepetan makan babi dan berwatak babi ni diharap memberi kesedaran kepada kaum melayu yang masih pendek akal terutama segelintir anak muda ,Ini lah warna sebenar kaum paria mata sepet yang agak lama mereka sembunyikan,setelah kekalahan komunis ,Kita mau kaum pengkhianat ni dinyahkan dari bumi melayu NO MORE JUS SOLY

Anonymous said...

Memang la x pergi pasai jual babi.. Apsal lu punya bontot sudah panas ka. Dulu melayu tarak berniaga skarang sudah ada . Lama2 lu suma sudah bungkus bole balik tanah besar cina (kalo depa mau u lg)

Anonymous said...

Anjing Cina sudah menyalak kerana sakit hati dengan artikel ini,Melayu jangan jadi bodoh, bangkit dan lawan. Singapura sudah terlepas begitu sahaja, mereka mau kalau boleh Malaysia.

Anonymous said...

Melayu yang dicinakan selalu pikiran macam ni.Melayu yang senang dibeli dengan percakapan saja.

Anonymous said...

Cina dan India rasis tak apa,pasal apa melayu tak boleh, bangang punya orang.

saha said...

Mana ada haji john, trarabota ado lah.....waris balun jo jon temberang ni

Anonymous said...

Menyamar jadi haji lagi, puak RBA cina DAP bangsat memang kurang ajar nak mampos.

Anonymous said...

assalamualaikum...salah satu sebab pemimpin cina tak mahu org cina belajar bahasa melayu ialah mereka takut apa yg di sampaikan oleh pemimpin kita dapat di fahami oleh org2 cina...bila mereka tak berapa faham cakap melayu maka senanglah mereka nak nak putar belitkan fakta...harao kerajaan lebih tegas dalam penguasaan bahasa melayu oleh rakyat malaysia..adakah betul menjadi rakyat malaysia tapi tak tahu berbahasa malayu...pemimpin yg bijaksana di harap jgn memandang rendah situasi ini..sebelum kudis menjadi sopak

Anonymous said...

Haji John!...Sudah berapa lama tarak makan babi?..Mau jadi babi, lu pigi berambos balik tongsan!

Anonymous said...

ko Cina Melayu ke?..Melayu Cina?...Jgn hrp Cina2 atau Melayu yg dh di cina kn mcm ko ni dpt menguasai bumi bertuah org Melayu nih!..Selagi ada Melayu di bumi Malaysia ini, selagi itu la ko wajib tau di bumi mana ko berpijak!..Ketuanan Melayu adalah mutlak dinegara ini!!!

Anonymous said...

Dah berapa bnyk ko makan babi di restoran cina, Pak Long?..Aku xprnh gi Restoran Cinabeng!...Geli...BoikoTTT Cinabeng bagi hancusss, bagi mamPOSSS!

Anonymous said...

Patutla Mahathir Kutty kata ''Melayu bodoh,Melayu malas,Melayu pelupa''. Melayu Couvenis diperbodohkan berpuluh tahun pon masih bodoh. Takziah.

Anonymous said...

Abc selamanya

Anonymous said...

Bagus aa dia igt kan kita ... x cam ko mmg bodoh x sedar2 memang bodoh

Anonymous said...

Macamana Melayu nak bersatu, Melayu pun kutuk melayu, apa yang Tun kata tu betul, jadi kita ubah lah sikap kita kalau kita dah tahu, orang cina sebenarnya dah takut, sebab orang melayu dah celik, bukan macam dulu, duduk kat kampung, buat padi tapi jual kat kilang cina, lepas tu melayu beli beras kat cina, sekarang dah ada kilang padi orang melayu....jadi kita beli lah beras orang melayu, begitu juga lain2 barang, bila ekonomi melayu naik, baru la bangsa lain respek, bukan anggap orang melayu kaya kerana rasuah.....politik menghancurkan bangsa.....

Mamak Bendahara said...

Orang melayu kelate yang mulakan kempen anti-cina sejak berdekad dulu....pengalaman ini mereka timba sewaktu siam menyerang pattani.......melayu kelate mula berniaga lebih awal dari melayu jawa......tetapi jawa tidak pernahmenggelar diri mereka sebagai melayu.....melayu kelate cukup gentar dengan jawa dalam pesaingan perniagaan..di kuala lumpur orang kelate akan masuk balik kedai kelate.......pru13 kali ini....umno bertambah kuat.......tetapi skandal najib altantuya tidak dapat ditutup lagi.....Teori RAHMAN......Jadi jadilah.........

Anonymous said...

ABC juga selamanya...

Anonymous said...

anon kat atas sekali itu lah kepala perkakas yahudi Di laknat Allah...jahanam kamu..

Anonymous said...

Dahla tu Melayu. mainkan peranan walaupun sekecil zarah untuk kuatkan bangsa. Utamakan bangsa. Sokong kempen ABC. Jangan ambil rasuah Cina.

Rasuah?...pi la menyamar kat puspakom. Apa ada? Pemeriksaan telus?

batu api said...

Melayu bersatu....tapi atas tujuan apa?
Untuk apa melayu bersatu?

Aku tidak akan bersatu dengan melayu yang ahli maksiat, yang fasiq, yang munafiq yang gila kuasa yang amar mungkar dan nahi maaruf....

Anonymous said...

Abis nk bersatu dgn kafir laknatullah..utk hancurkan bangsa sendiri sekaligus agama sendiri..jgnla terlalu bongkak dgn amalan kita yg kita rasa cukup hebat pd saat ini..seolah2 kita lebih Islam dr org lain..kita tak tahu hujung hidup kita mcm mana..mungkin org yg kita rasa Islamnya kurang pd hujung hidupnya dia lebih bertaqwa pd kita..dan sepatutnya kita bersatu dan mendekati mereka serta mengajak mereka ke arah kebaikan dan menjauhi laranganNya...

Anonymous said...

haha..lucu btul la melayu ni.mcm knk2 down syndrome.ketuanan melayu?pui!tandas aku pun aku x berani nak bagi org melayu jaga

Anonymous said...

sedarlah melayu

Anonymous said...

Get the bigger picture..

Anonymous said...

Blog pling babi? Dier xracist pon..kau je, dier xsalahkn bangsa cina as a whole..tp cauvinis cina je..tp ak tgk ko xsalahkn cauvinis cina ni plak..pe hal?

Anonymous said...

teringin sangat aku nak tebas kepala cinabeng ni... tunggu green light je... biar aku mati bermaruah!!!! ALLAH HU AKBAR 3X

Anonymous said...

Antara Islam dan kafir siapa lagi mulia?saya pasti orang yg mengelar kan diri membawa panji islam mengetahuinya.tak kira banyak mana dosa yg dibawa di pengadilan akhirat.hakikatnya lailahaillalah yg mulia.siapa dapat ucap dgn iklas walau sekali dlm kehidupannya akan masuk surga sepuluh kalibesar dunia.

Anonymous said...

So kenapa pulak sy kena buang org yg ucap Laillahaillalah semata mata kerana org kafir yg kononnya x buat maksiat dan rasuah dalm duniani. Bahananya umat akhirzamanni. Kembalilah pada ajaran Islam bkn parti Islam.

Anonymous said...

Sanggup buat apa untuk parti.ini ajaran Rasulullah bawakke?wahai penganut Islam bawalah ajaran Islam secara menyeluruh dlm kehidupan seharian.bkn bwk parti Islam.disebabkan parti punya hal lah kita sanggup mengetepikan ajaran Islam yg sebenar.bergaduh sesama Islam ajaran sapani?matlamat dibawak oleh iblis laknatullah melalui sapa sapa yg blh mengikutinya

Unknown said...

@ Haji John bodo. Jadinya kalau cina dap yg superior, ok lak ke? org melayu mcm ni lah yg menjatuhkan melayu. aku nak tanya kau, apa jasa bangsa & sumbangan mata sepet ni pernah buat kat malaysia atau tanah melayu dr zaman kesultanan melaka dulu sampai sekarang?. ekonomi mgkn ada..selain dr tu..tiada!
kalau melayu betul2 nak superior, dah lama cina kat malaysia ni balik china. melayu lah yg memberi kerakyatan sah sbg warganegara & konsep perkongsian adalah hasil dr idea org melayu. kita menerima mereka(dgn syarat supaya bangsa pribumi tdk ditindas) tp mereka nak lebih dr apa yg sepatutnya diberi.
Kebelakangan ni terlalu byk kes2 penghinaan terhadap melayu & islam di malaysia ni? nak tanya kau, perlukah kita berdiam diri? Melayu tdk terniat utk 'memijak' kepala bangsa cina sbb kita boleh buat begitu dulu lg tp sebaliknya melayu sanggup berkongsi kekayaan, politik & kemakmuran negara ini tp bangsa ni tdk pernah mengenang budi!
Kau boleh sembah kaki bangsa ni kalau kau nak tp jgn kau sekali kali menghina bangsa melayu & agama islam di malaysia ini..lagi2 lah kau sendiri adalah melayu..Astagfirullah!

Anonymous said...

bodoh btol mcm bangkai sapa yg sokong cina...da la melayu jadi hamba...lg plk tu ..cina jd tuan..hai..jilat bontot cina yg x basuh tu aje la ..puihhhh...ada gk mlyu yg sama mcm bangkai2 cina ni ...

Anonymous said...

puihh...da nama tnh melayu..x kn tanah cina babi plk..puihhh....kalo da nama babi tu ttp babi gk..xada beza nye dgn cina babi..

Anonymous said...

bukan susah ma mahu beli sama melayu lu bagi wang sikit pun semua dia bagi sama lu bkn kata tanah anak dgn bini pun dia boleh bagi ma.....ini org melayu ah byk suka sama wang kita org cina byk wang ooohhhh jadi semua kerja jadi senang......apa susah org melayu hanya kuat bising aje bila bagi wang senyaplah...itu pun susah ka....

Anonymous said...

Serius aq ckp aq lebih suka orang melayu and india lebih dari cina sbb perangai cina memang serupa babi..kerja nak kutuk kaum lain je macam diaorang bagus sgt..cina memang kaum paling sial kat malaysia ni..aq suka org melayu and india sbb diaorang akan respect org lain bukan cam cina babi..

Anonymous said...

takut bayang apa..?tak jelas lagi ka dgn apa benda yg berlaku sehingga skrg..singapura..babi di indonesia yg dah jinak..babi di thailand..tgk,pikir,renung apa yg berlaku di Tanah Melayu yg sekarang ni nama Malaysia dr semua sudut politik,sosial dan ekonomi..HANG NI KALU TAK PENGANUT PAS BONGOK, HANG MESTI BABI YANG TINGGAL DI MALAYSIA YANG TAK DINAFIKAN MEMANG CERDIK..MELAYU BONGOK DGN MUDAH SAJA DI TIPU DAN DIBELIT..SUDAH2 LA BODO KAN BANGSA KAMI DAH X LARAT KAMI BERSABAR..KALU DH DEGIL X SEDAR2 DIRI LAGI BALIKLA TONGSAN ATAU PEGI HIJRAH MANA2 NEGARA YG BOLEH TERIMA ANDA SEMUA,BILA2 MASA KALU PANAS MCM SKRG,UNDANG2 RAKYAT BOLEH BERLAKU..

Anonymous said...

SIAPA YANG LANCARKAN 1 MALAYSIA???

HAL INI KERANA KEPIMPINAN KITA SENDIRI..KITA YANG CORAKKAN NEGARA KITA UNTUK MEMILIH PEMIMPIM..X PERLU KATA APA2..RENUNG2 LAH SENDIRI...AGAMA ISLAM TINGGAL 52% SHJ DI NEGARA MALAYSIA...

TAHNIAH KEPADA PENYOKONG SETIA BN...ANDA YANG MENCORAKKAN NEGARA KITA..TERIMA KASIH..BERSYUKUR DAPAT LAHIR DI MALAYSIA..ALHAMDULILLAH..

20 SEN SUDAH NAIK...HADIAH UNTUK RAKYAT MALAYSIA (MELAYU/ISLAM)...

P/S : Untuk kesedaran bersama..

Anonymous said...

hj john kafir dibayar pap, dap, mca dan gerakan.......natang kafir dah mu

Anonymous said...

Tulisan di atas adalah logik,fakta dan sangat tepat.

Kenapa mau panas hati sama penulis...kalau lu buat bukan rasis kalau melayu buat rasis...mama appa lu ajar ke macam tu

Bangsa kurang ajar lawannya kurang ajar la..

Orang indonesia harus belajar dari pengalaman ini...nyahkan bangsa ini seawal mungkin...ini bangsa dia kata tak mau banyak tapi mau semua.
Arak,judi,pelacur,rompak,duit...semua jadi hamba dia

koronez said...

assalamualaikum..

saya mengaku saya racist...

itu kata tun dr mahathir..
penulisan malay right diatas adalah sgt benar.. mmg sgt berbaur perkauman..tpi semangat itulah yang kita mahu timbulkan dalam setiap diri anak2 muda melayu hari ini..kerana mereka telah termakan dengan hasutan dan bisikan liberalism yg akan memakana dr mereka sendiri..anak muda melayu hari telah diperbodohkan dengan sewenang-wenangnya..teruskan kita berjuang demi ALIF,BA TA....