Friday, 24 January 2014

Cina chauvinist lancar kempen "Asal bukan Melayu"


Semakin hari semakin hebat gerakan untuk memperlekehkan YAB Perdana Menteri Dato Sri Najib Tun Razak. Makin lama semakin menjadi jadi gerakan ini yang mana sehingga sudah tidak ada lagi perasaan hormat kepada YAB PM. Gerakan terancang masyarakat kaum Cina di Malaysia nampaknya semakin rakus sehinggakan mereka sudah berani terang terangan menghina YAB PM.

Ini bukan soal Najib Razak yang sebenarnya kaum Cina perlekehkan. Ini bukan sebab Najib Razak Perdana Menteri kaum Cina hina dan caci. Ini semua adalah kerana Najib Razak itu adalah bangsa Melayu dan pada pandangan orang Cina terutama Chauvenist DAP siapa sahaja atas nama Melayu perlu diperlekehkan dan dihina serta dicaci maki.

Saya bercakap atas faktor apa yang berlaku sejak kebelakangan ini yang mana kaum Cina semakin melampau menghina kaum Melayu. YDP Agong di hina dan dicaci maki oleh puak puak Cina biadap. Raja Raja Melayu diperlekehkan begitu hebat oleh Cina Chauvenist. Malah pasukan keselamatan terutamanya Polis di ludah dan di pijak oleh bangsa Chauvenist biadap ini. Tidak cukup dengan itu penjawat awam dilabelkan sebagai pemalas, makan gaji buta dan bermacam macam lagi oleh Cina Chauvenist ini.

Ini semua bukan soal Najib Razak Perdana Menteri Malaysia tetapi kerana Melayu yang mentadbir negara menjadikan bangsa Cina Chauvenist ini tidak dapat menerima hakikat yang mereka adalah golongan pendatang!

Percayalah jika saya katakan andaikata Najib Razak letak jawatan dan Pemimpin Melayu lain yang duduk di kerusi tersebut maka ianya tetap akan serupa dan akan tetap dihina dan dicerca oleh bangsa biadap ini. Ini matlamat mereka iaitu mahu memastikan bangsa Melayu berpecah belah dan akhirnya yang mendapat keuntungan adalah Cina Chauvenist anak beranak mereka.

Menjelang sambutan Tahun Baru Cina ini saya sudah dapat beberapa makluman yang banyak kedai kedai Cina akan menutup perniagaan mereka dalam tempoh yang panjang. Ini semua bertujuan mahu mengajar orang Melayu bahawa kuasa ekonomi telah mereka pegang dan mahu memastikan kepada Melayu bahawa orang Cina penentu kehidupan orang Melayu. Adakah orang Melayu sedar pekara ini?

Kita sendiri dapat lihat bagaimana pada PRU13 yang lalu bahawa bangsa Cina ini tidak langsung memberikan undi kepada Barisan Nasional walaupun bermacam macam usaha telah di lakukan oleh Najib Razak dan barisan kepimpinan BN yang lain. Dari serata dunia bangsa Cina Malaysia balik mengundi dengan satu matlamat iaitu Malaysia berjaya mereka tawan dan menjadikan orang Melayu sebagai barua mereka. Ini matlamat mereka dan matlamat ini tidak pernah terhenti kerana orang Melayu gagal bersatu dan mendalami agenda terancang bangsa Cina Chauvenist.

Orang orang MELAYU dan BUMIPUTERA SABAH SARAWAK perlu bersatu hari ini. Bersatu untuk sama sama kita memastikan bangsa Cina Chauvenist tidak besar kepala untuk menjajah kita dan menjadikan kita barua mereka. Cara nya sekarang kita perlu bersatu menyokong kepimpinan Najib Razak kerana jika ditukarkan sekalipun Najib Razak bangsa biadap ini tidak akan berhenti memperlekehkan Melayu sebaliknya akan meneruskan agenda sehingga dapat berkuasa menakluk Malaysia.

Tiada guna kita bergaduh sesama sendiri sedangkan kita kuat jika kita bersatu dalam pekara ini. Melayu jika bersatu maka ekonomi yang mereka kawal juga kita boleh tembusi dan tidak mustahil satu masa kita orang Melayu dan Bumiputera akan menguasai ekonomi negara.

Ingatlah bangsaku Melayu, dendam kaum Cina kepada orang Melayu tidak pernah terpadam walaupun pelbagai usaha kita berikan dan bantu mereka. Matlamat mereka hanya satu iaitu kuasa mentadbir negara dan menyingkirkan Melayu beransur ansur sepertimana yang berlaku kepada Melayu Singapura.

Melayu harus bersatu dan dendam kita kepada mereka juga tidak pernah luput sama sekali dan 1 Ummah mampu menjadikan bangsa Cina Barua kepada kita orang Melayu. Bersatu demi anak cucu cicit kita kelak.

Kempen mereka Cina Chauvinist "Asal Bukan Melayu" mendapat sokongan bangsa mereka dan Melayu perlu bangkit dalam hal ini.

- Malay Rights

16 comments:

Anonymous said...

Perbanyakkan hyper market yang dikuasai orang Melayu dan kerajaan seperti Mydin, KR1M, Tesco, AEON-Carrefour, Giant dan sebagainya untuk memutuskan rantaian ekonomi puak chauvinist ni. Hyper market tak boleh tutup semasa apa cuti-cuti maaa.

Anonymous said...

Bagaimana ngan bengkel kereta dan bengkel motor pulak ?

Anonymous said...

pecah dan perintah adalah matlamat meraka..melayu mudah lupa dan yang tinggal kini islam adat sahaja..kita ibarat buih buih di lautan..
patutlah nabi kita bersedih dengan umatnya di akhir zaman.
cermin diri dulu sebelum rasa lebih baik dari sesama saudara islam..matlamat
pecah dan perintah hampir berjaya di malaysia, tunggu dan lihat kalau islam masih tidak mahu bersatu.

Anonymous said...

Andainya dapat ku PINTAL-PINTAl Buih-buih dilautan untuk dijadikan TALI Pengikat kaun Melayu....

Anonymous said...

oi,, lukisan tengah ber oppa gangham style woi!!!! lawak betul lukisan ni.. muka macam uncle KFC hahahaha

Apiz Skemmatixx said...

kalau beli brg dapur biasa nye dkt tesco dgn giant....

Anonymous said...

Belum ada orang Islam yg mati sebab bengkel cina tutup, banyak mekanik Islam yg berwibawa, jgn risau Allah akan permudahkan dgn syarat kita betul-betul beroman kepadaNya. Wallahualam

Anonymous said...

Maaf pembetulan "beriman".

Cahaya Al Majid said...

kan Najib dan berangan-angan untuk kembali berlakon untuk tahun Baru Cina, mungkin kali ni, memaki Melayu pula skrip nya. Kan Najib totok dengan Cina,siang dan malam. Malayu ini ada apa pada Najib, menyusahkan saja!

Cahaya Al Majid said...

kan Najib dan berangan-angan untuk kembali berlakon untuk tahun Baru Cina, mungkin kali ni, memaki Melayu pula skrip nya. Kan Najib totok dengan Cina,siang dan malam. Malayu ini ada apa pada Najib, menyusahkan saja!

Anonymous said...

Isu kankung tak habis lagilah
Di penang..sekolah cina swasta buat persembahan gendang di sekolah cina kerajaan.tiba2 nyanyi lagu lenggang kangkung editedversion dan dapat tepukan gemuruh.....recorded the video but afraid to uploaf it on youtube after thinking the coming conseqs.plsss la najib step downla....

KING MAKER said...

salam blogger...minta tolong blogger dapat paut kinginwar.blogspot.com ke link blogger... saya sudah pun pautkan link blogger ke blog saya...sekian terima kasih...

tebing tinggi said...

Adakah lagi Melayu ditanah Malaysia ni ?, macam dah tak ada jee.

Buat penat je Cina ni semua buat kempen.

Carlos Santiago said...

ko sembang melayu umno... ada jer cina sokong pas.. so how.. cina muslim, india muslim.. melayu sendiri lalaikan diri sendiri... sambut ambang tahun baru dgn joget2 melayu...

Anonymous said...

Allah hanya bersama orang yang mahukan islam bukan mahukan perkauman.

Anonymous said...

Bagus la cina buat begitu kalau tidak orang melayu akan berada didalam tidur sepanjang masa.

Bangsa Melayu berpecah sbb di permainkan olih pemimpin politik cina. Sebelah PAS dan PKR Cina ajak utk kompromi yg di sebelah BN pula pemimpin melayu sibuk utk ambil hati orang cina.

Baik betul budi bahasa orang melayu ni. sbb itu agaknya mereka cakap orang melayu ni bangsa yang bodoh dan mereka sudah buktikan sendiri ....