Tuesday, 6 August 2013

Berapa Orang Cina Couvenis Mati Mempertahankan Negara Di Lahad Datu?

 
 
 
Untuk orang-orang Melayu yang mengundi DAP di Damansara Utama di dalam PRU-13 yang lepas, ini ada video terbaik buat kamu. Video di mana Pegawai-Pegawai Polis Melayu ditengking dan diherdik oleh Cina Kiasu DAP di dalam operasi cegah maksiat. Ini berlaku di sebuah kelab malam cina di kawasan Selangor, dalam DUN Damansara Utama di mana Wakil Rakyatnya adalah ahli DAP, YB Yeo Bee Yin.
Antara kata-kata kesat dan lucah yang dilemparkan kepada Anggota-Anggota Polis adalah:
1.Who the fuck you all?
2.License used ... all fucking to job.
3.Confirmed BN kalah.
4.You buat macam ni aa.. confirmed BN kalah.
5.Langsi some more?
6.Saya tak da hal la!
7.Pukimak.

Video di Blog Cucu Tok Selampit Klik Disini

Kita sememangnya tahu bahawa bangsa Cina Couvenis ini memang cukup biadap apatah lagi selepas PRU 13 lalu mereka dilihat cuba mengambil alih pentadbiran kerajaan daripada kerajaan Melayu Islam. Bermacam macam perbuatan biadap yang mereka lakukan dan ada tindakan mereka ini sehingga menghina agama Islam.

Namun dalam hal sepertimana yang dilaporkan oleh rakan Blogger Cucu Tok Selampit yang mana pihak Polis dimaki hamun oleh beberapa orang Cina Couvenis membuatkan saya rasa orang Melayu sekali lagi perlu sedar bahawa Cina Couvenis adalah keturunan pendatang haram yang lupa asal usul mereka.

Teringat saya kes di Lahad Datu yang mana telah mengkorbankan:

1 Mac 2013 - Asisten Supritendan (ASP) Zulkifli Mamat, 29, dari Pasukan Polis Komando VAT 69
1 Mac 2013 - Sarjan Sabaruddin Daud, 46, dari Pasukan Komando VAT 69
2 Mac 2013 - Asisten Komisioner Ibrahim Lebar, 52, dari Cawangan Khas Bukit Aman.
2 Mac 2013 - ASP Michael Padel, 36, dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Semporna.
2 Mac 2013 - Sarjan Abdul Azis Sarikon, 48, dari Pasukan Gerakan Am Tawau.
2 Mac 2013 - Lans Koperal Mohd Azrul Tukiran, 27, dari Pasukan Gerakan Am Tawau.
2 Mac 2013 - Sarjan Detektif Baharin Hamit, 49, dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen Sabah.
2 Mac 2013 - Koperal Salam Tugiran, 42, dari Ibu Pejabat Polis Daerah Tawau.
12 Mac 2013 - Prebet Ahmad Hurairah Ismail, 24, dari Batalion 7 RAMD Tawau.
12 Mac 2013 - Prebet Ahmad Farhan Ruslan, 21 (kemalangan), dari Batalion 3 RAMD Kota Kinabalu.

Cuba kita cari dimana Cina Couvenis yang telah mati mempertahankan tahah air? Dalam nama nama mereka yang terkorban diatas tidak ada satu pun Cina Couvenis yang terkorban. Apakah ini semua masih belum menyedarkan orang Melayu yang masih bodoh dengan menyokong parti DAP?

Yang berjuang bermati matian mempertahankan tanah air negara selama ini adalah kita Orang Melayu dan juga Bumiputera Sabah dan Sarawak. Dimana bangsa Cina Couvenis ini waktu kita berhempas pulas mempertahankan kedaulatan negara? Mereka hanya sibuk menjaga aset aset perniagaan mereka keranamereka semua jenis bangsa Couvenis yang hanya tahu mengambil keuntungan semata mata.

Sedar sedarlah orang Melayu, sedarlah bahawa Cina Couvenis ini adalah satu bangsa yang Biadap dan tidak boleh untuk kita berkrompomi apatah lagi berkerjasam dengan mereka semua. Satu pengajaran perlu kita berikan kepada mereka ini kelak.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin saya ucapkan. Harapan saya agar orang Melayu bersatu di bulan Ramadhan ini dan jadikanlah bulan Syawal ini kita semua dapat gembeling usaha dan tenaga untuk memastikan Tanah Air kita kekal milik kita untuk generasi anak cucu cicit kita kelak.






14 comments:

Anonymous said...

Adakah melayu mudah dirasuah? Cina boleh bayar berapa lu mau! Ini kes yang selalu terjadi di mana cina sanggup bayar berapa saja untuk mengelak di ambil tindakan dan si melayu akan terima offer yang di beri. Sedar lah orang melayu.

Anonymous said...

you cine DAP boleh hidup senang lenang di Msia sebab ada Polis Melayu & Askar Melayu jaga, sial punya Kapir DAP bangang punya Melayu Islam yang nyokong Kapir DAP

Anonymous said...

Bukan sebab melayu cemburukan Cine DAP boleh kaya raya di Tanah Melayu, tapi kamu KAPIR DAP tak tau bersyukur dan terima kasih kepada Melayu, diberi betis nak peha, dah dapat ekonomi dan kuasa politik pulak, jangan mimpi nak jadikan Msia milik DAP a.k.a PAP macam Singapore - merujuk kepada cine DAP yang mengamuk kat POLIS

Anonymous said...

PR ni semua nak kuasa..semua halal..depan blakang kasi tarok..semua halal in the name of PR! Hehe semua kena main Dgn cine last skali..hahah bodoh! Nak harapkan kan PAS, pon sana..Parti angguk Saja..apa pon tak bole..

Anonymous said...

Kawasan yang majoriti Cinabeng contohnya pekan dan bandar calon DAPig pasti menang contohnya Penang,walaupun begitu UMNO masih menang di kawasan kampung dan pekan kecil di Penang .Saya rasa orang Melayu Malaysia yang sokong cina di Malaysia lebih bodoh dari Melayu singapura ,sebabnya mereka tak tahu nak ambil iktibar dari nasib Melayu di singapura-cubalah fikir sikit!!

Anonymous said...

Pada dasarnya yg meruntuhkan akhlak orang melayu adalah umno...umno punca kelemahan melayu.....kaum umno berpoya2 hingga menyebabkan negara tergadai....sedarlah wahai umno...jangan selalu menyalahkan orang lain..kembali pada Islam murni..tingkatkan hidup bermaruah tunjukkan pada umat Islam keikhlasan berbakti pada agama
Bukan mengayakan diri sendiri. Satukan umat Islam dan angkat pemimpin yg berjiwa Islam.

Anonymous said...

cina suka bagi rasuah... melayu suka makan rasuah....

Anonymous said...

aku lak rasa yg lemahkan islam ialah pas, sbb pas runtuhkan apa yg umno bina, pas kapirkan umno, pas doakan umno pecah perut, pas beri tafsiran songsang pd ayat al quran, pas bela syiah, pas sediakan platform utk komunis, anti islam, lgbt, munafik, peliwat menghentam islam di depan mata.

bg aku pas yg salah.

Anonymous said...

Letih dah nak fikir masalah melayu ni, sebab nama pun melayu...cer buang me tu tinggal lah layu......layu selayu2nya, maleh nak fikir dah bab melayu nih...lotih den.........asyik2 mcm lembu kena cucuk hidung.....ikut je....tuihhhhhhhhh....

Anonymous said...

Sebab melayu malas dan nak senang je hidup ni......asal duit depan mata kira ON jer.....maaf jika terasa tetapi itu kenyataan sebenar nya.....cer pikior sendiri....

salim hasan said...

UMNO UMPAMA POKOK RENDANG ,CINA DAN DAP UMPAMA PENEBANG POKOK. PAS YANG JADI KAPAK NYA

Anonymous said...

prob skrg...melayu sndri suka rasuah...bler prthan agama...ramai...msing2 tnjuk kuat...tp mcm baling batu smbunyi tangan...bg duet,,,diam...

Segar Pudina said...

Askar ni pekerjaan sektor awam, dan ia ada kuota kemasukan untuk orang bukan Melayu sejak tahun 1969.

PAPA GOMO tak belajar sejarah ke, memang ada niat untuk menghasut ni??

Anonymous said...

jadikan PRU akan datang usaha orang2 melayu bersatu dan semua keluar mengundi parti yang memerintah..tunjukanlah kalau lidi boleh dipatah satu satu kalau seberkas utuh..