Thursday 8 August 2013

Salam Aidilfitri "Kami Umat Islam Tidak Makan Babi"


Salam Aidilfitri saya ucapkan kepada seluruh umat Islam sama ada di Malaysia ataupun di luar negara. Syawal ini saya benar benar mengharapkan agar kita semua khususnya umat Islam di Malaysia dapat bersatu dalam banyak pekara demi menjaga Islam agama kita. Harapan saya juga mahu agar orang Melayu bersatu bagi menidakkan kuasa jahat yang keji lagi jijik sepertimana agenda Couvenis Cina yang mahukan kita orang Melayu merempat di tanah air sendiri sepertimana yang mereka terjemahkan pada keputusan pilihanraya ke 13 yang lalu.

Kita umat Islam tidak makan Babi apatah lagi untuk menjadikan Babi sebagai binatang peliharaan kita. Penghinaan yang dilakukan oleh pasangan kekasih Cina Couvenis Alvin dan Vivian pada Ramadhan lalu dengan menyuruh kita memakan "Bak Kut Teh" (BABI) cukup cukup biadap. Malah kebiadapan mereka itu dengan meletakkan tanda logo "HALAL" di banner ucapakn mereka itu juga merupakan satu penghinaan yang amat besar bukan sahaja buat umat Islam di Malaysia malah kepada seluruh dunia Islam.

Sehingga ke hari ini kita belum menerima permohonan Maaf yang ikhlas dari pasangan Cina Couvenis ini apatah lagi ada pemimpin Cina dalam parti politik yang memohon maaf diatas kebiadapan Bangsa Cina ini. Umat Islam terutamanya orang Melayu jangan pandang remeh pekara ini kerana ianya akan berulang kembali jika kita tidak mengambil tindakan yang keras kepada mereka puak puak Couvenis ini dimasa mendatang.

Dihari yang mulia ini saya pohon kepada semua agar kita bersatu bagi menafikan usaha yang dilakukan pihak Cina Couvenis dalam menghina kita umat Islam. Pengajaran yang paling baik apabila isu Alvin dan Vivian menghina kita umat Islam ini adalah kesedaran kita untuk mengecam perbuatan mereka walaupun masih ada lagi segelintir umat Islam dan Melayu yang tidak peka dengan penghinaan sebegini.

Alvin dan Vivian kini masih bebas, bebasnya mereka kerana dilindungi oleh politician politician didalam parti Couvenis terbesar Malaysia. Mungkin kita boleh merasa puas bila pasangan tersebut sudah didakwa tetapi percayalah bahawa mereka berdua akan terlepas begitu sahaja selagi kita sendiri tidak bersatu mendesak tindakan yang keras ke atas mereka berdua Cina Couvenis ini.

Jangan kita alpa dengan permainan jahat dan jijik bangsa pendatang Cina Covenis ini. Baik baik mereka ada makna dan jangan sampai kelak di hari Syawal yang mulia kita umat Islam Malaysia khususnya orang Melayu meraikan syawal didalam keadaan yang merempat di tanah air sendiri.

Bersatu untuk Tanah Air kita demi warisan cucu cicit kita yang akan datang. Bersatu kita untuk menentang kebiadapan Cina Couvenis yang dahagakan kuasa untuk merobek Tanah Melayu ini. Jika perlu bertindak kita bertindak mengikut kewarasan kita yang ada dalam tubuh badan anak Melayu.

Selamat Hari Raya Aidilfitri ...... Sampaikan pesan saya kepada semua sanak saudara agar jangan lupa penghinaan yang biadap dilakukan oleh Cina Couvenis menghina kita umat Islam dan orang Melayu.

- Sir Azri



24 comments:

thomasting said...

Awak ni ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, tapi mesej engkau cukup penuh dengan kebencian dan sifat perkauman.

Hipokrit gila.

Besides, wtf is Couvenis? Ni perkataan yang awak sendiri ciptakan kah? Lawak betul.

Anonymous said...

Siapa yang mulakan dulu? Bukankah sibabi Alvin dan Vivian. Mereka inigat mereka saja pandai hina orang. Kami lagi pandai wahai pemakan babi tegar!

Anonymous said...

Perkauman? So what? Cina 2 ekor kat atas tu yg mulakan....so ape masalah kami bersikap perkauman? ko ada masalah ke?

Anonymous said...

Hipokrit kepala bapak kau....cina sial 2 ekoq tu patutnyer tk layak hidop dimsia nih,ape tah lg pegang i/c msia.....respek agama rasmi msia.

Anonymous said...

Hari hari bila aku terbaca berita cina cuna malaysia mampus sebab kemalangan, rompakan, kebakaran, atau ape sebab sekali pun .. Tidak kira cina bayi atau yang tua bangka, aku akan merasa gembira & it really makes my day ..

ACCA said...

I am a Malay, Happy Hari Raya. It was suppose to we must set our self not be racist, in this society built dozen kinds of people, you keep posting racist article, I feel ashamed of you.
you have no idea most of the Chinese hate Alvin and Vivian, and also not only chinese stated our country is mampus, I also feel unsafe , 13 gunshots in 1 week. what will you say ? please focus on big issues like economy, education, not this fucking racist problem.

Anonymous said...

Couvenis tu ape.

Anonymous said...

Betul. Saya setuju dengan pendapat anda.

Anonymous said...

Wei cinabeng, kalau tak guna Bahasa Kebangsaan pergi belajar. Dasar cinabeng pendatang biji timah.

Yeah, segala kebencian, sifat perkauman, hipokrit dan sudah pasti - Couvenis itu sendiri adalah sikap dan sifat kamu cinabeng.

Jangan salah anggap, gelaran cinabeng tu hanya tertumpu pada cina yang jenis seperti kamu. Kerana saya percaya terdapat kaum cina di luar sana yang waras dan punyai jati diri sebagai rakyat Malaysia yang tinggi.

Lihat, melalui penulisan pun kamu cinabeng pandai berpura-pura. Pada awal penulisan guna Awak, lepas tu engkau? hahahahaha.. cinabeng oh cinabeng... lawak sungguh.


Anonymous said...

Malay ke meleis?

Anonymous said...

Islam akan bangkit tidak lama lagi....lets see ...even darah melayu Halal untuk dibunuh...

Anonymous said...

Cinabeng mengaku melayu...isu yg dia bangkit pun isu cinabeng dalam dapig, nak sekolah cinabeng dipertahankan, nak bahasa cinabeng setaraf bahasa melayu, nak peluang ekonimi lebih banyak, nak lebih ramai anak cinabeng dapat masuk u, memang jenis cinabeng sial, pukimak dan gampang, aku setuju dgn anon kat atas, lebih ramai berita cinabeng ni mati aku rasa lagi seronok...sial

thomasting said...

Nampaknya sini ramai keyboard warrior. Tak usahalah aku bazirkan masa trying to talk some sense into you barbarians bila engkau semua boleh justify perkauman macam ini.

Harap harap orang macam anda semua ni tidak akan membawa negara kita ke binasa.

Anonymous said...

Yup. Jgn buang masa anda bercakap dgn org yg marah akibat tindakan biadap sesetengah org yg lain. Itu hak kami dan pandangan peribadi kami utk melahirkan rasa marah sbgmana sesetengah org yg menggunakan alasan hak kebebasan bersuara pandangan peribadi utk berlaku biadap.

Jika seseorg dgn mudah kata dia ada hak utk bersuara walaupun jelas apa yg disuarakanny sesuatu yg biadap, maka kami juga boleh kata kami ada hak utk marah. Fair enough, isn't it?

Anonymous said...

Makan babi, perangai akan ikut perangai babi....sebab tu Islam haram makan daging babi (kecuali kalau dah tak ada apa nak makan. kalau terdesak sangat).

Anonymous said...

Feel sad for your parents. Kejamnya u

Anonymous said...

melayu tahu apa? Daging khinzir sangat bagus untuk kesihatan. Sebab itulah kamu selalu lembab banyak makan lembu.. Kamu jgn racist la

thomasting said...

Habis kalau makan lembu macam mana? Bodoh macam lembu? Tak hairan...lol

Anonymous said...

Hahaha. Tahu juga marah bila org lain persendakan budaya awak ye thomasting.

So what do you expect from the malays when some one make fun of our religion and our customs? But when we expressing our feeling that we mad, we were accused as rasis and barbaric. What a fair world, hahaha.

Anonymous said...

Tahu pulak marah bila org lain kutuk budaya dia. Bila org melayu marah kerana budaya kami dipersendakan, tuduh kami rasis pula. Adil sgt la mcm tu...

thomasting said...

Eh tak marah, cuma terasa lucu bila awak cakap perkara yang tak logik.

Memang salah bila sesiapa pun menghina dan mempersendakan agama dan budaya kaum kaum, tetapi seperti pepatah Inggeris, an eye for an eye makes the whole world blind.

It's not like the Christians and the Hindus have never been insulted in Malaysia, but we do not stoop to their level or respond with threats of violence.

As citizens of a civilised nation, this is the least you could do. After all, isn't Islam a religion of peace?

thomasting said...

Engkau ni terrorist ke apa? Bila orang lain hina islam awak ni marah, but what you're doing is insulting Islam.

Islam is a religion of peace...remember that.

Anonymous said...

An eye for an eye makes the whole world blind. Tp seingat sy ada juga satu pepatah inggeris. What you give, you get back. Kita hina org, org hina kita balik. Hukum karma.

Yup strongly agree that islam is a religion of peace. Jd penganutny perlu beradab. But that makes me wonder about other religion. Penganut agama lain tidak perlu beradabkah? Hanya penganut islam sahajakah yg perlu jaga adab sopan?

Anonymous said...

Cina babi mmh mcm ne pn..drh dgg babi..