Wednesday 28 August 2013

Surau Berhala Dirobohkan




Akhirnya Surau yang mencetus kontroversi di Johor telah pun dirobohkan hari ini. Berita lanjut KLIK DISINI

Apa yang perlu kita umat Islam sedar dalam pekara ini adalah kewajipan kita untuk membendung sebarang anasir songsang yang pastinya akan cuba dilakukan sekali lagi oleh pihak pihak tidak bertanggungjawap sepertimana yang berlaku dalam isu Surau di jadikan tempat menyembah berhala.

Lebih baik bersatu dari kita terus menjadi alpa dengan gerak kerja puak puak Kafir yang akan menjahanamkan Islam dan juga orang Melayu.

- Malay Rights

7 comments:

Megat Alam Gempita said...

Takbir Allah Akhbar. Ayuh kita jihad pertahankan kalimah Allah. 10 September 2013 adalah hari penentuan. Jom kita berkumpul di Mahkamah Rayuan Putrajaya. Nyatakan bantahan terhadap pencabulan kesucian kalimah Allah oleh puak kafirin.

C L J said...

Semuga tidaklah dimanipulasikan untuk mencetuskan salah faham oleh mana mana pihak jua pun. Inshaallah.

Anonymous said...

daulat tuanku sultan johor...jangan biarkan puak2 lahanat ini bertapak dijohor..ostad2 pas dah jadi setan bisu...daulat tuanku,daulat tuanku,daulat tuanku

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas KETEGASAN YAM Tuanku Sultan Johor kita! Jgn. bagi muka kat si KAPIAQ GANAS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

PENYERANGAN terhadap ISLAM/UMATNYA, HARI KEMERDEKAAN dan PEJUANG-PEJUANG KEMERDEKAAN Islam/Melayu kita makin rakus dari PENDATANG CINA RASIS-BANGKAI, kat P. Pinang! Dahlah TANDA PUTERA nak diharamkan, BENDERA tercinta kita pula diTERBALIKKAN di Dewan Undangan Negeri, lepas itu gambar masjid diguna promosi arak, di P. Pinang juga! Dan malaysiakini HARAM JADAH pula hina LOGO KEMERDEKAAN.

Si CINA DAPBANGKAI-BANGSAT-BOLEH MAMPOS ingat P. Pinang dah jadi NEGARA mereka (bersama sekutu kuat mereka, PAP-Barat-Israel; tak payah tunggu TPPA lagi), mcm. S'pura! Dahlah kpg-kpg PUSAKA nelayan dan sawah padi umat Islam/Melayu kat. P. Pinang, makin nak diJAHANAMkan dgn. sisa babi dan mungkin penternakan udang besaran spt. dilapurkan Pers. Pengguna Islam P. Pinang, kini, PEJUANG KEMERDEKAAN Islam/Melayu kita mahu pun diPIJAK si CINA guan eng-CELAKA mcm. bapak lim kit-SIALnya! Awat TAK MAMPOS-MAMPOS si CINA CELAKA dua ekoq beranak ni!

Inilah akibat ada pemimpin Islam/Melayu asyik TUNDUK kpd. bangsa PENDATANG Cina DAPBINATANG-BUAS ini! BUMIPUTERA Islam/Melayu perlukan perlindungan PAHLAWAN ISLAM/MELAYU pusaka sejati, bukan yg. PENAKUT! Ambil balik P. Pinang PUSAKA Islam/Melayu dari PENGKHIANAT CINA-CINA BANGSAT ini dan tayangkan TANDA PUTERA besaran di seluruh negara, termasuk P. Pinang!

Sila lihat di:
1. http://novandri.blogspot.com/2013/08/kurang-ajar-promosi-arak-gunakan-gambar.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+novandri+%28MINDA+INTELEK+MELAYU%29, KURANG AJAR ! PROMOSI ARAK GUNAKAN GAMBAR MASJID !!, August 28, 2013:

Nampaknya Islam terus-terusan di hina oleh mereka-mereka yang sebenarnya buta hati dan langsung tidak pernah mahu mengambil tahu tentang adab , budaya dan agama orang lain.......Gambar tersebut di ambil di kawasan Penang Road Pulau Pinang dan ia merupakan "banner" mempromosikan minuman beer di premis terbabit…..

2. http://khairulryezal.blogspot.com/2013/08/panas-jalur-gemilang-dipasang-terbalik.html, Panas!!! Jalur Gemilang Dipasang Terbalik Di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang @cmlimguaneng, August 28, 2013:

Rakyat Malaysia akan menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia dengan semangat mengibarkan bendera kebangsaan, Jalur Gemilang. Lain pula apa yang berlaku di 'Republik' Pulau Pinang, negeri di bawah pemerintahan Tokong Joseph Lim Guan Eng, yang secara diktator hari ini mengarahkan kesemua pawagam di Republik Pulau Pinang agar tidak menayangkan filem Tanda Putra,yang bermula tayangannya esok.

Suasana merdeka di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang amat mengecewakan. Jalur Gemilang dipasang secara ala kadar, dua Jalur Gemilang dipasang secara terbalik manakala yang lain digantung secara selekeh. Ini caranya Ketua Menteri menghormati bendera kebangsaan. Ini caranya Ketua Menteri dan EXCO menunjukkan kecintaan kepada negara. Amat kurang ajar!!!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

http://www.kedahlanie.info/2013/08/apakan-akan-mufti-johor-lakukan-jika.html?m=1

Unknown said...

YANG SAYA TAK FAHAM APA PERLU DIROBOHKAN BANGUNAN TU ? KAN KE ELOK DI MODIFIED SEMULA DAN DIJADIKAN SURAU YANG SEMPURNA DENGAN HALA KIBLAT YANG BETUL?KEMUDIAN DICUCI DAN DIBERSIHKAN DARI SEGALA KEKOTORAN.TIDAK KAH TINDAKKAN MEROBOH TU SATU PEMBAZIRAN? KERANA KOS MEMBINA NYA BUKAN SEDIKIT!!BUKAN KAH PERBUATAN MEMBAZIR TU DILARANG AGAMA?