Wednesday 14 August 2013

Tak Salah Cina Couvenis Panggil Polis Babi



Salah siapa bila pihak Polis disamakan dengan Babi?

Cina couvenis ini memang biadap sama sekali menghina pasukan Polis dengan kata kata jijik yang menyamakan pihak Polis sama seperti Babi. Saya melihat ini satu lagi usaha pihak Couvenis dalam menjatuhkan martabat pihak Polis dan ini juga merupakan satu lagi amaran kepada pihak Polis agar usah lagi menjadi barua Tauke tauke Cina haram.

Sikap segelintir pihak pegawai atasan Polis yang sanggup menjadi barua tauke tauke Cina perniagaan haram menjadikan bangsa Cina Couvenis ini tidak sedar diri dan menjadikan pihak Polis tidak lebih kepada Barua mereka. Sebab itu mereka berani menemplak dan menghina pihak Polis kerana mereka tahu masih ramai lagi anggota mahupun pegawai Polis boleh dibeli dengan Wang Ringgit asalkan kegiatan haram mereka dilindungi.

Polis disamakan dengan Babi. Pihak Polis hanya akan berdiam diri memeluk tubuh melihat penghinaan ini dari hari ke hari? Yang malu bukan pegawai atasan tetapi majoriti anggota dibawah yang saban hari berhadapan dengan Rakyat.

Masih adakah maruah Polis?



Esok saya bagi jawapan kenapa pihak Polis disamakan dengan Babi. Gambar diatas mungkin menjadi jawapannya.

17 comments:

ore kota bharu said...

Kuasa ada ditangan bangsa melayu .. tapi DUIT TIDAK ADA BANYAK ..
DUIT BANYAK DITANGAN BANGSA CINA ...
Sbb itu SELAGI LEMBU MAKAN RUMPUT..
BANGSA CINA TIDAK TAKUT UNTUK MELAKUKAN SESUATU BIAR PUN BERCANGGAH DENGAN UNDANG UNDANG..
Fikir fikir kan BANGSAKU MELAYU .. KESAN KEATAS ANAK CUCU KITA...

Anonymous said...

Lari dari topik sikit tapi saya rasa blog ini boleh publish komen saya mengenai perlantikan Abdul Azeez Rahim sebagai pengerusi Tabung Haji.

Saya mintak tolong sangat-sangat dengan kerajaan utk tarik balik watikah perlantikan beliau.

Saya kenal Azeez. Ini kisah hidupnya. Sekolah rendah di SK bukit bintang. sekolah menengah di Sm bukit bintang PJ. GAGAL SRP. Masuk vanto akedemy PJ dan ambil SRP sekali lagi dan gagal SRP sekali lagi sbg pelajar persendirian.

Lepas itu dia kerja di Shah Motel di Pj sebagai pelayan. Sambil tu dia mula jual kereta terpakai di kalangan kawan2 dia. Dulu dia duduk di kg ghandi jln klang lama.

kemudian dia pindah ke rumah panjang dekat sg way. dia buka kedai kereta terpakai di pj. Nama kedai KTA- Kereta Terpakai Azeez.Banyak buat duit bila dia jual kereta kat pensyarah ITM dsb.

Masuk politik melalui kenalan di Baling. Dia lahir dan membesar di Petaling Jaya. Emak dia 100% mamak. dia janda 5 anak lelaki. Ayah dia rahim ( 100% mamak) tinggalkan anak2 dia dan kawin lain. ayah dia dulu pernah bawa teksi. pas tu berniaga kedai makan dsb.adik beradik dia nasir, rashid, rahman dan mutalib.

Dia bohong satu dunia yg dia ada MBA dari "Preston" universiti. Tak pernah ambil SPM tahu2 dah "beli" MBA.

Dia kalau baca ni pasti terkejut sbb maklumat ini betul 100%. Dia memang kenal sangat dengan saya.

Anonymous said...

Kuasa ada di tangan Allah SWT ler BODOH!

Anonymous said...

Awak siapa

Anonymous said...

duit org cina tu bukan jatuh dari langgit!

Anonymous said...

cinabi makin biadap

Anonymous said...

adess, sakit perut aku gelak komen 16.05..thumbs up bro

Anonymous said...

Anon : 16.05 .. lagi la TOLOL + BENGONG
KERAS KENGG..

Anonymous said...

Azeez Rahim patut disingkirkan atau dia sendiri letak jawatan sebagai pengerusi Tabung Haji . Tanda-tanda sakauan bermula apabila gaji dinaikkan bagi anak syarikat Tabung Haji yang tak buat untung dekat Arab Saudi iaitu TH Real Estate Company (TH RE) yang telah ditubuhkan pada 2009. Pasti pihak media ingin tahu mengapa TH Real Estate Company yang masih tidak mampu memberi sebarang pendapatan (zero revenue) perlu menghabiskan SR2.5 juta setahun untuk kos gaji dan elaun pekerja yang hanya 5 orang sahaja (1 CEO, 2 orang pekerja Malaysia dan 2 pekerja Arab)? Pihak media pasti ingin tahu benarkah gaji CEO TH Real Estate telah dinaikkan dari RM30k sebulan ke RM70k sebulan? Takkan nak diam je kott??? Jangan dibiar lama2 , duit rakyat tuuu

Unknown said...

Puas saya baca artikel ini.. Tak ada pun orang panggil polis babi.. Hasutan ler ni..

Anonymous said...

Jom pakat ramai2 kosongkan akaun tabung haji...msuk asb..

megat panjialam said...

Halooo.... Mana ada SK Bukit Bintang, SM Bukit Bintang PJ.. Tolong sikit bro...di bukit bintang dulu ada sebuah sekolah rendah dan menengah iaitu Bukit Bintang Girls School(BBGS). Haloo azeez tu lelaki bagaimana awak sebut dia janda.. Kelakar la korang ni buat lawak giler.

Anonymous said...

abih tu yg tukang blog ni bodo nak buat camana...

Anonymous said...

Org ats bodoh,xphm bhasa melayu..bangla gamaknya

Yus said...

Ni la hidup kita.skadar omong saja.cina tindas melayu.melayu tindas melayu.perjuangan umno kian tiada erti.manakah arah org melayu

Yus said...

Pe leh wt negara korupsi.smua tiada yg btul lg.semua gila kuasa.gila duit.sudah tiada nilai murni dlm diri.harapkan peperangan pd masa akan dtg yg dtg.membantu penindasan sebegini

Yus said...

Pegi lihat di luar sana yg bukan kerajaan.pergi tanya melayu yg bekerja dgn cina di mana di tindas habis habisan.tak kira kerja kilang kurier atau mana majikan cina.majoriti gaji kena potong.ot tak bayar basic pula tidak sama rata.ada sapa ahli politik yg dtg ambil tahu perkara tersebut.melayu yg bekerja di kerajaan pula bekerja spt melepaskan batuk di tangga.tau nk bonus penuh.gaji nak besar.melayu yg bkan keja kerajaan paling teruk hidup di zmn skrg.