Monday, 26 August 2013

Peguam Cina Chauvinist Bantah Pendakwaan Alvin & Vivian Hina Islam Atas Alasan Hak Kebebasan Bersuara




Apabila mereka menghina kita umat Islam maka dikatakan mereka punya hak asasi Manusia. Apa sahaja yang mereka ungkapkan dalam menghina Islam tidak boleh diambil tindakan kerana Hak Asasi Manusia memberikan mereka kebebasan untuk bersuara. Lihat video dibawah ini:



Jelas bahawa Alvin dan Vivian belum lagi dan sememangnya mereka tidak pernah memohon maaf ke atas umat Islam di atas kebiadapan mereka dalam menghina umat Islam pada bulan Ramadhan yang lalu. Kenyataan peguam Alvin dan Vivian yang mempertikai pihak pendakwa dengan alasan yang cukup cukup jijik iaitu Alvin dan Vivian mempunyai hak dalam kebebasan bersuara.


Umat Islam khusunya orang Melayu harus sedar bahawa puak puak Cina Chauvinist ini akan mengambil kesempatan diatas apa sahaja isu ada. Jelas dan nyata Alvin dan Vivian menghina umat Islam malah mereka berdua juga mengakui yang mereka menghina umat Islam namun kini mereka menafikan kesalahan yang telah dilakukan.

Bila lagi orang Melayu khusunya umat Islam akan sedar permainan jahat bangsa tak bermaruah Cina Chauvinist?

- Malay Rights

17 comments:

Anonymous said...

KURANG AJAQ betul si loyar SAMPAH dan si CINAGILAPORNOSEKS 2 ekoq KURAP ini! Tak habis-habis nak gunakan undang-undang sivil berdasarkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis, utk terus MENGHINA/MEMIJAK Islam/umatnya! Dahlah KALIMAH ALLAH nak diKRISTIANkan, masjid/surau nak diKAPIRkan dsbnya - makin melampau puak-puak KAPIR GANAS ini! Ini semua dgn. tujuan utama utk. MENGHAPUSKAN Islam sbg. AGAMA PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM, dan MEMIJAK umat Islam/Melayu!

Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang terbaik (pala hotak si KAPIR Barat-Zionis ini!), tetapi di mana wang, kebebasan seks termasuk pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian - menjadi tuhan mereka! Tengoklah si CINA SAMSENG PORNO dua ekoq ini dan juga si pee wee yg. perangai tak habis-habis SAMSENG macam pelahap KANGKANG BABI dan pemabuk MINUM KENCING BABI!

Namun rejim-rejim Barat-Israellah yang membunuh umat Islam sesuka hati spt di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Yemen, Sudan, Nigeria, Lebanon dan selatan Thailand/Filipina, dan kemudian akan ke Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013 (lepas itu si Barat-Israel BERPURA kononnya asyik diserang al-Qaeda/Taleban)!

Maka, Dunia Islam/dunia Ketiga JANGAN tunduk lagi kpd. ancaman DAPBANGKAI/PKR dgn undang-undang berasaskan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIAQ Barat-Zionis (kononnya "universal human rights" - PENIPU betul), salah satu SENJATA plg. DAJAL mereka utk. MENJAJAH Dunia Islam/umatnya dan seluruh Dunia Ketiga!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

maae said...

Kalau orang dah bakar rumah kita, tak payah dakwa sebab hak kebebasan bersuara dan bertindak? Mereka buat tanpa niat ? Tidak faham keadaan di Malaysia sebagai rakyat negara ini?

Kenakan hukuman lebih berat sebab provokasi melampau.

Anonymous said...

Maka bolehkah kita sumpah seranah mak bapak tok nenek mereka dan agama anutan mereka berlandaskan kebebasan bersuara?????

Anonymous said...

Point yang baik kalau dia cabar tuduhan menafikan perbuatannya. Nampak sangat dia tak ikhlas minta maaf.

Lu langsi lu mati

Anonymous said...

Kebebasan bersuara palak hotak engkau berterabur ... kalau aku cakap mak engkau pelacur itupun kebebasan ke?

Anonymous said...

Permainan puaka kapir DAP ni.... memang betul2 nak mencabar undang2 dan kesabaran Melayu dan Islam nih

Anonymous said...

Kebebasan bersuara atau kebebasan apa sekali pun akan terhenti dan terhapus apabila ia menganggu gugat kedudukan, perasaan, keselesaan, keselamatan dan segala bentuk kebebasan orang lain.
Itu yang aku paham tentang kebebasan. Hanya binatang aje yang tak tahu had kebebasan.

Anonymous said...

Pada pru13 dulu cina chauvinist dapig istihar musuh utama mereka ialah melayu umno...kenapa puak kita tkut nak istiharkan cina chauvinist dap-pig musuh utama kita dan negara...

Anonymous said...

Tak masuk dek akal betul kalau atas alasan hak kebebasan bersuara, sensitiviti keagamaan begitu mudah diperlekehkan. Sifat macam ini jauh lebih hina dari haiwan. Andai sensitiviti agama bagi mereka yang berbangsa Cina dihina dan dipermainkan pula, macam mana reaksi dia orang? Lawyar ni kepala otaknya letak kat bontot itu yang pemikiran yang terpacul sudah jadi merepek.

Anonymous said...

kami pun org melayu mempunyai hak bersuara iaitu jika mereka disabitkan dengan kesalahan menghina Islam , kami minta mahkamah jatuhkan denda semaksima yg boleh serta penjara yg hanya boleh dibebaskan atas pengampunan Yang Dipertuan Agung sebagai pengajaran kepada mereka supaya jangan biadap...kalau boleh warganegara mereka dilucutkan kerana dahulu kaum biadap ni dapat w.negara pun atas ehsan org melayu jugak

Abdullah Abas said...

Lawyer Kafir Laknatullah binatang

Anonymous said...

Loya dia mesti spesis anjing babi.

Anonymous said...

ATAS DASAR KEBEBASAN BERSUARA....

jadi boleh lah bangsa lain mengata bangsa lain. KEBEBASAN BERSUARA KAN ?

Anonymous said...

orang melayu islam lagi berhak bersuara di negara ini dari 2 ekor babi tu...

Anonymous said...

ya..benar sekali...jahat sekali org kipir ni...keje nak musnahkan Islam saja..

Anonymous said...

kebebasaan bersuara kepala bapak hang CINA bangsat.kalau kami orang melayu kata pada kaum hang kata kami rasis macamana Tun M kena dengan cina celaka...pui dasar kaum pendatang hang balik la cina...itulah kerajaan najib sekarang,berlembut tak kena tempat tengok si anjing kurap dah gigit orang dah.....jangan pasal undi habis keistimewaan kita bertoleransi.....ingat najib, orang melayu melihat apa jua yang anda lakukan sekrang dan jangan harp sangat pada felda...kami yang memberi undi dahulu pun nak sama rata apa yang felda dapat

njah50 said...

Sumbat sahaja mereka berdua ke dalam penjara. Dah jelas mereka berdua sengaja menghina orang Melayu dan Islam. Kebebasan bersuara konon! Hak tui